منتخب مردم بندرعباس در مجلس گفت: هرمزگان را باید آنگونه ساخت و آباد کرد که شایسته این مردم باشد، در خانه ملت به عنوان خدمتگزار نظام و مردم این منطقه، در همه زمینه‌ها تلاش خواهم کرد تا چهره هرمزگان از غبار محرومیت خارج شود.
کد خبر: ۱۹۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ 17 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین هاشمی‌تختی شامگاه چهارشنبه با حضور در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) حاجی‌آباد و در جمع مردم این خطه از استان پهناور هرمزگان ضمن قدردانی از حضور حداکثری و همه جانبه ملت فهیم ایران در پای صندوق‌های رای، اظهار داشت: حضور گسترده و آگاهانه مردم استان هرمزگان در انتخابات هفتم اسفندماه نشان داد که مردم همیشه حافظ ولایت و رهبری و منافع ملی هستند و هیچ‌گاه به وعده‌ها و تبلیغات پوچ بیگانگان توجه‌ای نکرده‌اند و نخواهند کرد.
 
وی اشتغال جوانان را مهمترین اولویت کاری در خانه ملت برشمرد و افزود: امروز اشتغال جوانان مهمترین مسئله‌ای است که باید به آن توجه جدی شود و زیبنده نیست جوانانی که سرمایه اصلی کشور محسوب می‌شود، امروز در بیکاری و سرگردانی به سر ببرد.
 
منتخب مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی، ایجاد دفتر پاسخگویی و ارتباط مردمی با وی در شهرستان‌های حوزه انتخابیه جهت حل و فصل مشکلات را از برنامه‌های آتی خود دانست و گفت: برای عبور از بحران و مشکلات مناطق مختلف استان در برنامه پنج‌ساله توسعه، باید به صورت جمعی و با کمک گرفتن از نخبگان و افراد سرشناس منطقه، موضوعات و معضلات را پیگیری کرد تا بتوان با برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم، حجم وسیعی از مشکلات مرتفع گردد.
 
هاشمی‌تختی تصریح کرد: همه مسئولان باید در راستای خدمتگزاری به مردم و به منظور همدلی بیشتر در جهت اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری تلاش کنند.
 
وی با بیان اینکه حمایت از دولت و رفع مشکل مردم را سرلوحه کار خود قرار می‌دهم، گفت: وظیفه ماست با توجه به مشکلات متعدد در داخل و خارج، دولت را مورد حمایت قرار داده و در جهت حل این مشکلات باید همدل شویم.
 
منتخب مردم بندرعباس در مجلس اضافه کرد: البته ما وکیل مردم هستیم و باید مشکلات مردم را منعکس کنیم چرا که نیت ما رفع مشکل مردم و کمک به دولت است.
 
هاشمی‌تختی گفت: آمادگی کامل دارم تا با نمایندگان دیگر سر منافع استان تعامل و همکاری داشته باشم.
 
وی در ادامه با بیان اینکه هرمزگان دارای نیروهای بسیار مستعد و بهره‌مند از منابع غنی خدادادی در حوزه‌های مختلف است، ادامه داد: هرمزگان را باید آنگونه ساخت و آباد کرد که شایسته این مردم باشد. در خانه ملت به عنوان خدمتگزار نظام و مردم این منطقه، در همه زمینه‌ها تلاش خواهم کرد تا چهره هرمزگان از غبار محرومیت خارج شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار