فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: متخلفان آیین چهارشنبه سوری پس از دستگیری از سوی پلیس تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود.
کد خبر: ۱۹۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹ 15 March 2016

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: متخلفان آیین چهارشنبه سوری پس از دستگیری از سوی پلیس تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود.

به گزارش تابناک ایلام؛سردار علی دولتی شامگاه سه شنبه در گفت وگویی اظهار کرد: علاوه بر این افراد، خودروهایی که برای مردم در ایام پایانی سال به ویژه چهارشنبه سوری ایجاد مزاحمت کنند نیز توسط پلیس توقیف می شوند.
وی افزود: خودروهای توقیفی در این ایام نیز تا پایان تعطیلات نوروز در توقفگاه های مورد نظر نگهداری می شوند و اجازه خروج به آنها داده نخواهد شد ضمن اینکه با مالکان این خودروها نیز برابر مقررات برخورد خواهد شد.
سردار دولتی به همه جوانان و نوجوانان توصیه کرد در شب چهارشنبه آخر سال با رعایت قانون از انجام کارهای خطرناک و استفاده از مواد محترقه و منفجره به منظور حفظ ایمنی و سلامت خود و دیگران خودداری کنند.
وی با اشاره به اینکه در سنوات گذشته استان ایلام در حوزه حوادث شب چهارشنبه اخر سال کمترین حوادث را داشته است، تاکید کرد: نیروهای گشت پلیس در سطح شهرهای مختلف استان آماده ارائه خدمات به مردم و برخورد با متخلفان و بر هم زنندگان نظم و امنیت هستند.
رئیس پلیس استان ایلام یادآور شد: همه تلاش نیروهای انتظامی تامین امنیت، حفظ آرامش و سلامت مردم است بنابراین اجازه نمی دهیم افرادی با انجام اقدامات خودسرانه و خطرناک آرامش و امنیت مردم را به خطر اندازند.
وی از اتخاذ تدابیر لازم از سوی پلیس برای برخورد با مخلان نظم و امنیت در جامعه به ویژه ایام پایانی سال و شب چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: مردم همچون همیشه برای تامین امنیت و ایجاد نظم و آرامش از طریق تلفن 110 با پلیس همکاری کنند./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار