سرمربی جدید تیم فولاد یزد:
سرمربی جدید تیم فولاد یزد گفت: با توجه به اینکه در کنار تیم بودم و از شرایط تیم با خبر بودم ، هدایت این تیم را قبول کردم و به دنبال خدمت به فوتبال یزد هستم.
کد خبر: ۱۹۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 07 April 2015
با شناختی که از تیم فولاد یزد داشتم ،پذیرفتمبه گزارش تابناک یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد، رضا شیردل که در اولین حضور خود روی نیمکت فولاد یزد به عنوان سرمربی، مقابل تیم شهرداری بندرعباس به تساوی دست یافتند که پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به تغییراتی که در تیم فولاد یزد رخ داد تمرینات تیم دیر آغاز شد و نتوانستیم به طور کامل برنامه های تاکتیکی خود را مرور کنیم .

وی افزود: با این وجود بازی خوبی مقابل تیم شهرداری بندرعباس انجام دادیم و اگر بازیکنان در ضربات آخر دقت بیشتری میکردند، میتوانستیم سه امتیاز این دیدار را بدست آوریم.

سرمربی فولاد یزد اظهار داشت: به هرحال سه دیدار دیگر داریم که از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و تمام تمرکزمان را روی بازیهای آینده گذاشتیم تا بتوانیم با کسب نتایج مطلوب بقاء خود در لیگ دسته اول را تثبیت کنیم و قطعا تیم فولاد یزد در لیگ دسته اول میماند.
گفتنی است تیم فولاد یزد در هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور مقابل تیم شهرداری بندرعباس متوقف شد. 

هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در حالی امروز 17 فروردین ماه در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که تیم فولاد یزد از ساعت 16 و 15 دقیقه در ورزشگاه شهید نصیری یزد پذیرای تیم تیم شهرداری بندرعباس بود که دو تیم در پایان 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند.

این دیدار در حالی برگزار شد فولادی ها با توجه به تغییرات در کادر فنی و حضور رضا شیردل به عنوان سرمربی جدید این تیم و کناره گیری عسکرشاهی مدیرعامل این باشگاه برای تثبیت بقاء خود در لیگ دسته یک و در سوی مقابل تیم شهرداری بندرعباس برای فرار از قعر جدول و سقوط به لیگ دسته دو به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتند.

دو تیم از ابتدای بازی حملاتی را تدارک دیدند و به فکر باز کردن دروازه یکدیگر بودند که هیچکدام این زمینه موفق نبودند. نیمه دوم با برتری نسبی فولادی ها پیگیری شد اما بازهم توپی از خط دروازه نگذشت و بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

فولاد یزد با این تساوی 22 امتیازی شد و با یک پله سقوط در رده هفتم گروه ب این رقابت ها قرار گرفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار