معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:
شبستری با بیان این که امروز همه مردم استان تحت پوشش بیمه‌های درمانی هستند، افزود: اکنون مردم با کمترین مبلغ خدمات درمانی را دریافت می‌کنند و مردم در هنگام مراجعه به بیمارستان‌ها دغدغه مالی ندارند.
کد خبر: ۱۹۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ 09 March 2016
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که دولت تدبیر و امید دولت سلامت‌محور است، گفت: طرح تحول سلامت کار بسیار بزرگی بود که این دولت با وجود همه مشکلات آن را انجام داد.

دکتر سعید شبستری در آیین افتتاح مرکز مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان الزهراء(س) تبریز، خاطرنشان کرد: اگرچه تنگناهای اقتصادی مانع از تحقق کامل اهداف طرح تحول سلامت شد، اما کارهایی که در این راستا انجام شده بی‌نظیر بوده و بنده به عنوان یک عضو جامعه پزشکی باور نمی‌کردم که چنین کار بزرگی انجام شود.

وی با اشاره به مشکلات موجود در بیمارستان‌های دولتی در زمان آغاز طرح تحول سلامت، تجهیز و نوسازی بیمارستان‌ها و ساخت مراکز درمانی جدید را از ثمرات این طرح عنوان کرد و گفت: امیدواریم در سال‌های آینده امکانات و خدماتی در شان مردم فراهم شود.

شبستری با بیان این که امروز همه مردم استان تحت پوشش بیمه‌های درمانی هستند، افزود: اکنون مردم با کمترین مبلغ خدمات درمانی را دریافت می‌کنند و مردم در هنگام مراجعه به بیمارستان‌ها دغدغه مالی ندارند.

وی همچنین با قدردانی از خدمات و تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: مدیریت جدید، این دانشگاه را با 196 میلیارد تومان بدهی تحویل گرفت و قطعا مشکلاتی در این مجموعه وجود دارد که با توجه و رسیدگی بیشتر قابل حل است.

شبستری اضافه کرد: خوشبختانه مدیریت و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و مجموعه‌های آن با همدلی و هماهنگی شبانه‌روز در تلاش هستند و امیدواریم نیازهای استان در بخش سلامت با تلاش‌های صورت گرفته مرتفع شود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی همچنین آرامش موجود در کشور را نتیجه عقلانیت در تصمیم‌گیری کلان دانست و گفت: در دو سال اخیر کارهای بسیار بزرگی در کشور انجام شده است که شاید در گذشته نیز می‌شد انجام شود اما متاسفانه انجام نشد.

وی افزود: با زنده شدن امید در فضای کشور، مسوولان و دولتمردان در مسیر خدمت به مردم دلگرم شده‌اند و مردم نیز با حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفند نشان دادند که بر همان راهی که در سال 92 انتخاب کرده بودند پافشاری می‌کنند.

شبستری گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و با تکیه بر اصول و ارزش‌های انقلاب در عرصه‌های بین‌المللی حضور دارد و افق‌های جدیدی پیش روی کشور گشوده شده است.

وی با تاکید بر استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های داخلی در فضای جدید کشور، گفت: جوانان آینده‌سازان این کشور هستند و باید دست به دست هم دهیم تا با ایجاد اشتغال و فرصت‌های پیشرفت و رفاه برای آنان و آحاد مردم، کشوری آباد داشته باشیم.

شایان ذکر است مركز مراقبت‌های ويژه نوزادان (NICU) در بیمارستان الزهراء(س) تبریز، پیشرفته‌ترین مرکز از نوع خود در منطقه شمال‌غرب کشور می‌باشد که با ظرفیت 50 تخت، از آخرين تكنولوژی مراقبت نوزادان نارس و پرخطر شامل امكانات مانيتورينگ كامل، مراقبت‌های تنفسی و انكوباتورهای پيشرفته و به‌روز دنيا برخوردار است.

با افتتاح این مرکز، خدمات مراقبت از نوزادان با رويكرد سلامتی بلندمدت و پيشگيری از آسيب‌های مغزی آنها گسترش می‌یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار