مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر گفت: در سال جاری 450 نفر از خیرین شهرستان حدود یک میلیارد تومان در قالب نقدی و غیر نقدی به آموزش و پرورش کمک کردند.
کد خبر: ۱۹۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸ 07 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، قربانعلی اصغری در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن اجتماعات شهرداری بهشهر برگزار شد با بیان اینکه مجتمع رفاهی فرهنگیان بهشهر با 8 سوئیت در پایان همین هفته به بهره برداری می رسد، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته ستاد اسکان نوروزی در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان مستقر بود اما به علت ایجاد ترافیک در خیابان منتهی به اداره، امسال ستاد اسکان برای پذیرش مسافران نوروزی در محل مجتمع رفاهی فرهنگیان مستقر خواهند شد.

وی افزود: سال گذشته 130 کلاس برای اسکان نوروزی در نظر گرفته شده بود که امسال برای نوروز 95 به 150 کلاس در قالب 20 مدرسه افزایش پیدا کرد و در 4 سطح رفاهی تجهیز می شوند.

اصغری با اشاره به وضعیت کنکور شهرستان بهشهر در 2 سال گذشته، اظهار کرد: در سال 92-93 ، 30 دانش آموز و در سال 93-94، 27 دانش آموز رتبه های زیر هزار را کسب کردند که با توجه به بررسی های انجام شده در مدارس و بخصوص مدارس خاص و پیشرفت تحصیلی دانش آموز پیش بینی می شود که در کنکور سال 94-95 آمار رتبه های زیر 1000 افزایش دوبرابری داشته باشد.

این مسئول بیان کرد: در شهرستان بهشهر در کنکور سراسری سال 92-93 ، 1450 دانش آموز شرکت کردند که 24 نفر در رشته پزشکی و 70 نفر در رشته های مهندسی قبول شدند و در کنکور سال 93-94 ، 2300 دانش آموز شرکت کردند که 36 نفر در رشته پزشکی و 75 نفر در رشته های مهندسی پذیرفته شدند.

اصغری با اشاره به اهمیت و جایگاه مقام شامخ معلم ، تصریح کرد: در سال 95 نکوداشت مقام معلم با مراسمی در پنج حوزه بهشهر، خلیل شهر، رستمکلا، دهستان میانکاله و بخش یانه سر شهرستان بهشهر برگزار می شود که تلاش می کنیم با همکاری شهرداری ها و نهادهای مختلف فرهنگی مراسمی در خور شأن و منزلت معلمان برگزار کنیم.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر در پایان گفت: در سال جاری 450 نفر از خیرین شهرستان حدود یک میلیارد تومان در قالب نقدی و غیر نقدی به آموزش و پرورش کمک کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار