کد خبر: ۱۹۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۳ 06 March 2016
تابناک گیلان: سردار سید ضیاءالدین حزنی در یادواره  شهدای والامقام سیدوارستان سیاهکل، اظهار داشت: کنگره 8000 شهید استان گیلان به همت سپاه پاسداران و با کمک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار؛ در اردیبهشت ماه سال آینده در گیلان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به رشادت‌های شهید خوش سیرت در دوران دفاع مقدس، گفت: این شهید بزرگوار اولین نفری بود که به ما اعلام می‌کرد می‌توانیم به دشمن حمله کنیم؛ وی می‌گفت که امام، رزمنده و نیت پاک است و نتیجه نیز پاک می‌شود.

فرمانده قرارگاه قرب کوثر خاتم‌الانبیا(ص) بیان کرد: شوروی، آمریکا، آلمان، ایتالیا، سوئیس، بلژیک، شیلی و در رأس آنها انگلیس خبیث، بزرگ‌ترین متحد صدام در هشت سال دفاع مقدس بودند، اگر با آنها صحبت کنیم؛ باید به فرزندانمان به‌صورت سینه به سینه یادآوری کنیم که آنها چه دشمنی‌هایی با کشورمان کرده‌اند.

سردار حزنی با بیان اینکه در خلیج فارس نیز کویت، مصر، عربستان سعودی در حق ما خیانت کردند، افزود: شهدای ما پوزه آمریکا، انگلیس، اسرائیلی‌ها و کشورهای حاشیه خلیج فارس را به خاک مالیدند.

وی تصریح کرد: سازمان ملل با خوش خدمتی به دشمنان ما در  دوران دفاع مقدس؛ سابقه خوبی در پرونده خود به ثبت نرسانده است.

فرمانده قرارگاه قرب کوثر خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به اینکه سازمان ملل با خوش خدمتی به دشمنان ما در  دوران دفاع مقدس؛ سابقه خوبی در پرونده خود به ثبت نرساند، بیان کرد: بعضی‌ها می گویند که چرا این نکات را یادآوری می‌کنید؛ باید به آنها گفت که حقایق باید گفته شود.

سردار حزنی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی است که همه در آن مشارکت دارند، گفت: تمام صنف‌ها، گروه‌ها و اقلیت‌های دینی در هشت سال دفاع مقدس شهید تقدیم کرده‌اند.

وی با اشاره به بررسی یک هزار و 140 جنگ انجام شده در 2 هزار و 720 سال از تاریخ کشور ایران، خاطرنشان کرد: با بررسی این جنگ‌ها متوجه می‌شویم که شهدای ما چقدر مظلوم و البته پهلوان بودند.

فرمانده قرارگاه قرب کوثر خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به جنایت‌های رژیم بعث عراق ابراز کرد: در یک روز 800 شهید بر روی دستان مردم کرمانشاه تشییع شد.

سردار حزنی با اشاره به قداست دوران دفاع مقدس گفت: فیل آبی، اسب آبی و اسب سفید از جمله رمزهای عملیات عراقی‌ها بود، اما تمام رمزهای ما برگرفته از اسامی بابرکت ائمه اطهار(ع) بود.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ در 670 جنگ پیروز شدیم، 440 جنگ شکست خوردیم، 55 جنگ به صلح انجامید و یازده جنگ نیز به مرور زمان به فراموشی سپرده شد، اما هشت سال دفاع مقدس با همه آنها فرق داشت.

فرمانده قرارگاه قرب کوثر خاتم‌الانبیاء(ص) ادامه داد: 71 درصد شهدای ما مجرد بودند و بین 75 تا 80 درصد اسامی آنها برگرفته از اسامی ائمه اطهار(ع) بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار