مدیر منطقه خاورمیانه و اروپای شرکت "آی سی تی اس آی" گفت: این شرکت از اپراتورهای تخلیه و بارگیری کانتینری در بنادر است که در تمامی قاره های دنیا تا کنون با هفت میلیون کانتینر TEU ظرفیت عملیات بندری را انجام می دهد و قصد دارد ظرفیت خود را به 10 میلیون کانتینر TEU افزایش دهد.
کد خبر: ۱۹۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 04 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، هانس در دیدار با استاندار هرمزگان ضمن معرفی این شرکت، افزود: این شرکت کاملا خصوصی است از سال 1987 فعالیت خود را آغاز کرده و در کشور فیلیپین ثبت شده اما مالک اصلی آن اهل کشور اسپانیاست و نیروهایی از کشورهای مختلف اروپایی در آن مشغول به کار هستند.
 
وی افزود: پس از اینکه درهای ایران به سمت فضای بین المللی باز و امکان حضور بخش خارجی در این کشور فراهم شده چندین بار از این کشور بازدید و برای سرمایه گذاری در آن اعلام آمادگی داشته ایم.
 
مدیر منطقه خاورمیانه و اروپای شرکت "آی سی تی اس آی" تصریح کرد: در بازدیدهای خود از بازار و فضای سرمایه گذاری در ایران شناخت پیدا کرده ایم و تلاش کرده ایم با سازمان بنادر ایران در ارتباط باشیم تا بهترین روش برای سرمایه گذاری در این بخش را بشناسیم.
 
وی گفت: شرکت ما به طور ویژه در این منطقه و در کشورهای پاکستان و عراق فعالیت دارد و امیدواریم با حضور در ایران نیز آثار مثبتی از خدمات خود را ارائه دهیم.
 
هانس اظهار کرد: شرکت "آی سی تی اس آی" برای حضور و سرمایه گذاری در زمینه فعالیت های بندری در بندر شهید رجایی بندرعباس اعلام آمادگی کرده و علاقه مند به حضور در این بندر هستیم.

فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری خارجی در هرمزگان فراهم شده است
 
استاندار هرمزگان گفت: پس از رفع تحریم ها فرصت مناسبی برای حضور سرمایه گذاران خارجی در هرمزگان فراهم شده است.
 
دكتر جاسم جادری نیز در دیدار با مدیران شرکت "آی سی تی اس آی" که در زمینه های فعالیت های بندری و تخلیه و بارگیری کالا در بنادر فعالیت می کند، با بیان اینکه از سرمایه گذاری خارجی در استان هرمزگان استقبال می کنیم، عنوان کرد: شرکت بین المللی "آی سی تی اس آی" دارای موقعیتی جهانی و شناخته شده است و امیدواریم بتوانیم در هرمزگان نیز از ظرفیت این شرکت در فعالیت های بندری استفاده کنیم.
 
وی ادامه داد: پس از رفع تحریم ها فرصت مناسبی برای حضور سرمایه گذاران خارجی در هرمزگان فراهم شده است و ما از طریق سازمان بنادر و دریانوردی کشور سرمایه گذاری این شرکت در هرمزگان را پیگیری خواهیم کرد.
 
استاندار هرمزگان افزود: هرمزگان ظرفیت بسیار بالایی در زمینه بنادر دارد و احداث یک بندر بزرگ در جاسک نیز در دستور کار است.
 
جادری تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم به خوبی از ظرفیت و توانمندی شرکت "آی سی تی اس آی" نیز در بنادر هرمزگان استفاده کنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار