درمانگاه شبانه‌روزی و تخصصی شهید روشنی با حضور دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جاسک افتتاح شد.
کد خبر: ۱۹۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ 03 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، درمانگاه شبانه‌روزی و تخصصی شهید روشنی نیروی دریایی سپاه عصر چهارشنبه با حضور دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار مولود جزایی فرماندهی بهداری نیروی دریایی سپاه، حجت‌الاسلام جواد غلامی امام جمعه جاسک و علی سالاری فرماندار جاسک در این شهرستان افتتاح شد.
 
مدیر درمانگاه شبانه‌روزی شهید روشنی نیروی دریایی سپاه در مراسم بهره‌برداری از این درمانگاه اظهار داشت: این درمانگاه در حال حاضر در بخش‌های اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، دندانپزشکی، فیزیوتراپی و داروخانه شبانه‌روزی به مردم شریف جاسک خدمت‌رسانی می‌کند.
 
وی با اشاره به اینکه تلاش ما در جهت رفع مشکلات و کمبودهای حوزه بهداشت و درمان شهرستان جاسک است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در سطح گسترده‌ای خدمات بهداشتی و درمانی را در درمانگاه شهید روشنی به مردم و کارکنان سپاه در شرقی‌ترین منطقه هرمزگان ارائه دهیم.
 
به گفته مدیر درمانگاه شبانه‌روزی شهید روشنی چنین اقداماتی از برکات جمهوری اسلامی به مناطق محروم است که سپاه پاسداران به عنوان نهاد مردمی خدمات ارزنده‌ای در طول انقلاب و پس از آن نیز به مردم ارائه داده است.
 
امام جمعه جاسک طی مصاحبه‌ای در تاریخ 4 اسفند ماه 94، با انتقاد از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، گفته بود: تجهیزات رادیو‌گرافی، چشم‌پزشکی و سونوگرافی رنگی در تنها بیمارستان جاسک استقرار یافته است ولی هیچ استفاده‌ای از آنها نمی‌شود و مردم شریف جاسک در این منطقه محروم دچار مشکل هستند.
 
وى گفته بود: مردم توقع دارند مسئولان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای راه‌اندازی تجهیزات فوق‌الذکر می‌بایست تنها بیمارستان جاسک را با اقدامی کارشناسی شده مدیریت کنند تا مردم جاسک بیش از این با چالش‌های فراوان دست و پنجه نرم نکنند.
 
به گزارش فارس، شهرستان جاسک فاصله بسیار طولانی با مرکز استان داشته و کاستی‌های فراوان و البته پیشینه کوتاهی در زمینه خدمات بهداشت و درمان دارد، این شهرستان با بیش از 55 هزار نفر جمعیت در 320 کیلومتری شرق بندرعباس، مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار