دو سالن ورزشی با سقف کوتاه در بخش رویدر از توابع بندرخمیر با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۹۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶ 02 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار رضا ترابی ظهر امروز در جمع مردم بخش رویدر با تمجید از حضور گسترده مردم این منطقه در انتخابات اخیر بیان داشت: انتخابات هفتم اسفند ما را از یک پیچ تاریخی مهم و حساس به سلامت و اقتدار کامل عبور داد و مردم ولایتمدار و غیور ایران اسلامی حماسه‌ای به‌یادماندنی را خلق کردند و به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند.
 
وی گفت: جوانان ما در معرض آماج حملات فرهنگی هستند و پیامدهای نامناسبی همچون اعتیاد و طلاق گریبان‌گیر جوانان و خانواده‌هایشان شده است و این همان چیزی است که دشمنان ملت ایران به دنبال آن هستند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه خدمات‌رسانی در زمینه‌های ورزشی سرمایه‌گذاری می‌کند تا از این طریق جوانان به ورزش تشویق شوند.
 
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در ادامه افزود: میزان اعتبار اختصاص یافته برای تکمیل و بهره‌برداری از دو سالن بخش رویدر و روستای بناب، 4 میلیارد و 900 میلیون ریال از محل اعتبارات بسیج صالحین و زیربنای هر کدام از سالن‌ها 340 مترمربع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار