14 اسفندماه
به گزارش تابناک سمنان،سرپرست تورهای کمیته گردشگری ورزشی تاراز گفت: تور گردشگری ورزشی خانوادگی خودروهای 2 دیفرانسیل در مناطقی از شهرستان گرمسار و منطقه ایوانکی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۹۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 01 March 2016
احمد خداوردی اظهار داشت: این تور یک‌روزه جمعه چهاردهم اسفندماه با شرکت 150 خودروی دو دیفرانسیل در روستای حسین‌آباد، منطقه چنداب و روستای بهورد برگزار می‌شود.

وی هدف از اجرای این تور را معرفی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی منطقه و اشاعه فرهنگ زیست‌محیطی صحیح عنوان کرد و گفت: این تور در سالگرد تأسیس این کمیته برگزار می‌شود و اعلام آغاز فعالیت انجمن حامیان مادی و معنوی محیط زیست ایران از دیگر برنامه‌های روز جمعه است.

خداوردی علت انتخاب منطقه بهورد را نزدیکی به تهران و برخورداری از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری عنوان کرد و  افزود: سال گذشته نیز این تور در این منطقه و با شرکت 138 خودروی دو دیفرانسیل برگزار شد.

وی گفت: کمیته گردشگری ورزشی تاراز زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی فعالیت می‌کند و طی هفت سال گذشته 124 تور در نقاط مختلف کشور و استان سمنان از جمله در منطقه کویر خوریان، کویر دلازیان، قصر بهرام، تنگه ظلمات و ... برگزار کرده است.

منطقه بهورد در 32 کیلومتری شمال غربی ایوانکی در شهرستان گرمسار قرار دارد، این منطقه به دلیل دارا بودن ویژگی اقلیمی و طبیعی دارای قابلیت‌ها و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان است و در حدفاصل دشت و کوهستان واقع شده است.

وجود درخت چنار کهنسال و دیرزیست در منطقه امامزاده خوش‌نام و دریاچه سد خاکی بهورد و وجود مزارع و باغات روستایی و ارتفاعات اطراف آن، قابلیت‌های بی‌شماری برای علاقمندان به طبیعت و ورزش‌های مختلف به وجود آورده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار