معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 از بهسازی و مناسب سازی بیش از 930 معبر در طرح استقبال از بهار 95 خبر داد و گفت: در عید نوروز فعالیت های عمرانی ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۸۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶ 29 February 2016
مهدی وارسته با اعلام این خبر گفت: با نزدیک شدن به فصل بهار و با توجه به تدابیر شهردار محترم تهران فعالیت های حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 در قالب طرح استقبال از بهار 95 در دستور کار قرار گرفت و تا پایان فروردین 95  به صورت محله ای و بزرگراهی اجرا می شود.

وی بهسازی پیاده روها و رفع مشکلات تردد شهروندان در سطح معابر را یکی از مهمترین اولویت های طرح استقبال از بهار عنوان کرد و گفت: با توجه به پیش بینی حضور شهروندان در هفته های پایانی سال برای خریدهای سال نو ، کلیه پیاده روهای دارای مشکلات تردد شناسایی و در دستور بهسازی قرار دارند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 با بیان اینکه موئضوع ترافیک یکی از معضلات شهرهای بزرگ در روزهای پایانی سال است افزود: به منظور روانی ترافیک پایان سال، ضمن شناسایی و مرمت نواهای حفاری و چاله ها، از صدور هرگونه مجوز حفاری از 15 اسفند ماه تا 15 فروردین سال 95 جلوگیری خواهد شد.

وارسته افزود: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته مرمت نوارهای حفاری باقیمانده و یا خرابی های آسفالت در روزهای عید نوروز انجام می شود.

وی اضافه کرد: در طرح استقبال از بهار معاونت فنی و عمرانی ترمیم آسیب پیاده روها، لکه گیری هندسی ومرمت نوارهای حفاری، همسطح سازی دریچه ها، ترمیم جداول، ترمیم انهار، رفع معارض پیاده روها، ساماندهی حریم کارگاه های عمران و همسطح سازی پیاده روها به تعداد 931 مورد در دستور کار طرح استقبال از بهار 95 قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار