رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان با تأکید بر اینکه جایگاه و شأنیت رسانه‌ها باید حفظ شود، گفت: مسئولان مجاز به تهدید رسانه‌ها و خبرنگاران نیستند.
کد خبر: ۱۸۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ 01 March 2016

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان با تأکید بر اینکه جایگاه و شأنیت رسانه‌ها باید حفظ شود، گفت: مسئولان مجاز به تهدید رسانه‌ها و خبرنگاران نیستند.

به گزارش ایسنا،"محمدرضا عارف" در حاشیه بازدید اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان از نشریات محلی شهرستان ملایر، افزود: فعالان این عرصه باید به جایگاه خطیر و اثرگذار خویش واقف باشند.

وی با اشاره به مشقات، کمبودها، مشکلات مالی و سختی کار نشریات محلی، تصریح کرد: اصحاب رسانه باید با وحدت و انسجام از حقوق خود در مقابل سیستم دولتی دفاع کنند.

وی اظهار کرد: هزینه مطبوعات باید توسط مردم پرداخت شود و نشریات نیز باید در بیان مشکلات جامعه و حل معضلات و مشکلات موجود، چشم بینا و گوش شنوا و زبان گویای مردم باشند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان با بیان اینکه درحال حاضر 5 نشریه در شهرستان ملایر مجوز انتشار دارند، افزود: در فعالیت میدانی و ورود به بحث چاپ و انتشار تنها 3 نشریه محلی در ملایر مشغول فعالیت هستند و توانسته‌اند جای خود را در بین نشریات استان باز کنند.

عارف در بخش دیگری از سخنانش به بحث ساماندهی و پالایش جامعه رسانه‌ای استان همدان اشاره و اظهار کرد: در همین راستا اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات به تمامی دفاتر خبرگزاری‌ها و نشریات سر زده و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت آنها قرار می‌گیرند.

وی بر لزوم حل مشکل بیمه خبرنگاران فعال در رسانه‌های مکتوب استان تأکید کرد و افزود: هرکجا حقی از خبرنگاران فعال و متعهد ضایع شود برای احقاق آن ورود پیدا خواهیم کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار