فرمانده انتظامي استان از کشف 72 تن انواع مواد مخدر و دستگيري هفت هزار و 392 توزيع کننده، قاچاقچي و معتاد طي 11 ماه امسال در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 28 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار "عزيزا... ملکي" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشريح اقدامات و کشفيات 11 ماهه مواد مخدر در استان بيان داشت: پليس استان هرمزگان در ادامه اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي و برخورد جدي و قانوني با عوامل خرده فروش و توزيع کننده مواد مخدر، با تلاش شبانه روزي طي 11 ماهه امسال 320 محله آلوده را طي 600 مرحله طرح سراسري پاکسازي کردند.
 
وي افزود: در مدت ياد شده 72 تن انواع مواد مخدر شامل 57 تن و 400 کيلو ترياک، 14 تن و 500 کيلو حشيش، 117 کيلو هروئين، 6 کيلو شيشه و پنج کيلو مرفين کشف و هفت هزار و 392 نفر در بحث قاچاق مواد مخدر شناسايي و دستگير و با تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.
 
اين مقام انتظامي استان با اشاره به کسب رتبه سوم کشوري در کشفيات مواد مخدر اظهار داشت: در 11 ماهه امسال 200 باند تهيه و توزيع مواد مخدر متلاشي، 915 دستگاه خودرو و موتورسيکلت حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر توقيف و سه مورد درگيري با قاچاقچيان صورت گرفته که در اين درگيري ها سه نفر از سوداگران مرگ کشته و 19 نفر نيز زخمي شدند.
 
سردار ملکي ياد آور شد: در 11 ماهه امسال در مقايسه با مدت مشابه سال قبل کشفيات مواد مخدر در استان 23 درصد کاهش داشته که دستگيري قاچاقچي معروف به تمساح خليج فارس يکي از عوامل اين کاهش بوده است.
فرمانده انتظامي استان هرمزگان ضمن قدرداني از مشارکت و همکاري خوب مردمي با پليس در شناسايي و کشف جرايم از عموم شهروندان و مردم فهيم استان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهيه، توزيع و حمل مواد مخدر، در اسرع وقت از طريق تلفن 110 اطلاع تا در کمترين زمان ممکن نسبت به شناسايي و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار