معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان از آغاز رزرو اینترنتی ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان از ۹ اسفندماه جاری خبرداد.
کد خبر: ۱۸۹۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵ 28 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مرتضی رئیسی حسنلنگی با اعلام این خبر افزود: عملیات رزرو اینترنتی اسکان نوروزی که برای حداقل 20 درصد فضاهای موجود مدارس در نظر گرفته شده است  از ساعت 9 صبح یکشنبه نهم اسفند آغاز و تا ساعت 24 سه شنبه 25 اسفندماه ادامه دارد.
 
وی تصریح کرد:مهمانانی که از طریق رزرو اینترنتی اقدام به تعیین محل اقامت می‌کنند، مستقیما به مدرسه مورد نظر مراجعه می‌کنند.
 
رییسی تاکید کرد: در صورتی که فرد رزرو کننده یا بستگان درجه یک وی شخصا برای اسکان مراجعه نکنند، ستاد اسکان نسبت به لغو رزرو و عدم برگشت مبلغ پرداخت شده اقدام می‌کند.
 
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان در ادامه بیان داشت:ثبت نام اسکان نوروزی فرهنگیان در سایت http://eskan.medu.ir صورت می گیرد و از آنجاییکه هدف ستاد اسکان خدمت رسانی به قشر فرهنگی است تعرفه های اسکان در مقایسه با سال گذشته افزایش نداشته است.
 
وی با اشاره به ابلاغ شیوه نامه ای جزئیات  تعرفه های اسکان نوروزی یادآورشد: هزینه اسکان فرهنگیان و خانواده درجه اول برای هر یک تا پنج نفر به ازای هر یک شب در کلاس ویژه 250 هزار ريال،‌ در گروه الف 220 هزار ريال، در گروه ب 160 هزارريال و در گروه ج 120 هزار ريال است.
 
رییسی اضافه کرد:این تعرفه برای کارکنان دولتی لشگری و کشوری در کلاس ویژه 500هزار ريال، در گروه الف 380 هزار ريال، در گروه ب 320 هزارريال و در گروه ج 230هزار ريال است.
 
وی ادامه داد: این هزینه برای مشاغل آزاد نیز در گروه ویژه 800هزار ريال، در گروه الف 600 هزار ريال، در گروه ب 460 هزارريال و درگروه ج 330 هزار ريال است.همچنین  هزینه بر پایی چادر در محل نیز برای فرهنگیان 60هزارريال، برای کارکنان دولت 90 هزارريال و برای مشاغل آزاد 160 هزار ريال است.
 
معاون توسعه و مدیریت آموزش و پرورش هرمزگان در پایان گفت:امسال دراستان هرمزگان  17 پایگاه و 398مدرسه در قالب سه هزار و 96 کلاس آماده پذیرش فرهنگیان می باشد و لازم است همکاران محترم قبل از سفر به استان اطلاعیه های اعلام شده به مراکز استان را مطالعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار