سید روح الله صدرالساداتی در شمارش آرای انتخابات در هرمزگان از آیت الله نعیم آبادی پیشی گرفت. وی یکی از 11نفر معرفی شده که در بین بیش از 200 شرکت کننده در آزمون مجلس خبرگان که در شهریور امسال برگزار شد،اجتهادش توسط فقهای شورای نگهبان تایید شد.
کد خبر: ۱۸۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۵ 27 February 2016
به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، آخرین اخبار از شمارش آرای مجلس خبرگان رهبری در هرمزگان نشان از پیروزی حجت الاسلام صدر الساداتی در این انتخابات دارد.

شمارش آرای خبرگان در هرمزگان که به تدریج رو به پایان است نشان می‌دهد که فاصله رای میان روح الله صدرالساداتی با آیت الله نعیم آبادی افزایش چشمگیری یافته است.

به نظر می رسد وی جوان ترین عضو خبرگان باشد.

وی در سال 1362 در خانواده ای انقلابی در در شهر مقدّس قم متولد شد و پس از گذراندن مقطع تحصیلی متوسطه، برای فراگیری علوم و معارف اهل بیت (ع) وارد حوزه علمیه قم شد و پس از گذراندن علوم مقدماتی حوزه در مدرسه ی شهیدین ، وارد سطوح عالی و سپس دروس خارج فقه و اصول شد و از محضر آیات عظام سید محمد رضا مدرسی و سید محمود شاهرودی استفاده کرد.

وی یکی از 11نفر معرفی شده که در بین بیش از 200شرکت کننده در آزمون مجلس خبرگان که در شهریور امسال برگزار شد،اجتهادش توسط فقهای شورای نگهبان تایید شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار