رأی گیری در جزیره ابوموسی با حضور پرشور پاسداران حریم خلیج فارس در حال برگزاری است .
کد خبر: ۱۸۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 26 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مرزداران ایران اسلامی در این جزیره زیبا به پای صندوق های رأی آمده اند تا بار دیگر وفاداری و ایستادگی خود را به ایران اسلامی نشان دهند .
 
رئیس هئیت اجرایی انتخابات شهرستان ابوموسی در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی این شهرستان با اشاره به اهمیت حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات هفتم اسفندماه، گفت : امیدوارم مردم با تداوم حضور باشکوه خود روز تاریخی دیگری را در انقلاب اسلامی ایران رقم بزنند.
 
محمد سعیدی با بیان اینکه 200 نفر برگزاری انتخابات را در جزیره ابوموسی برعهده دارند ، اضافه کرد: در شهرستان ابوموسی 8 شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است که از این شمار 3 شعبه ثابت و 5 شعبه سیار است .
 
وی در پایان خاطرنشان کرد : کار جابجایی صندوق های اخذ رأی در جزایر تنب کوچک و بزرگ ، سیری ، فارور و سکوهای نفتی به وسیله یک فروند بالگرد انجام می شود .
 
به گزارش ایسنا، جزیره ابوموسی جزو حوزه انتخابیه بندرعباس است و جزیره نشینان آن می توانند از بین 21 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بندرعباس به سه داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی و یک داوطلب مجلس خبرگان رهبری رأی دهند . در هرمزگان دو نفر داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری هستند که یک نماینده به این مجلس راه می یابد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار