مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون تعداد شناورهای ورودی به بنادر هرمزگان نسبت به مدت مشابه پارسال ۹درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۸۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 24 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، ابراهیم ایدنی در جمع خبرنگاران افزود: در این مدت  ۲۵ هزار و ۶۵۶ فروند شناور وارد بنادر استان شده است.
 
وی اظهار کرد: از این میزان، چهار هزار و ۱۰۳ فروند شناور بالای هزار تن و ۲۱ هزار و ۵۵۳ فروند از کشتی های پهلو گرفته در بنادر تجاری هرمزگان، زیر هزار تن وزن داشته اند.
 
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲۱ میلیون و ۲۲۱ هزار تن کالای غیرنفتی از طریق بندر شهید رجایی به خارج از کشور صادر شده است.
 
ایدنی اضافه کرد: در این مدت بیش از ۸ میلیون و ۱۷۶ هزار تن کالای غیرنفتی وارد شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۸ درصد کاهش یافته است.
 
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه حجم ترانزیت کالای غیرنفتی بیش از ۳ میلیون و ۸۲۶هزار بوده است، تصریح کرد: حجم کابوتاژ این کالاها را  هم بیش از ۸ میلیون و ۲۴۸ هزار تن می باشد.
 
ایدنی در پایان خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۹۴۱ هزار و ۸۹۸ تن کالای غیرنفتی هم از طریق بنادر تجاری هرمزگان ترانشیپ شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار