کد خبر: ۱۸۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶ 24 February 2016

به گزارش تابناک یزد،معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان يزد از تجهیز 420 باب مدرسه با سه هزار و 855 کلاس برای اسکان نوروزی فرهنگیان در استان خبر داد.

 " علی‌دهقان بهابادی" از تمهید مقدمات لازم برای راه‌اندازی ستاد اسکان نوروزی در شهر یزد و تمام شهرستان‌ها و مناطق استان خبر داد و افزود: يك هزار 200 نفر در 16 پایگاه، ‌کار اسکان میهمانان فرهنگی را به عهده دارند .

وی صدور ابلاغ اعضای ستاد استان و روسای ستاد شهرستان‎‎ها، هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط، تعیین گروه‌های بازدیدی و ارزشیابی، ابلاغ و ارسال دستورالعمل‌های مربوطه به شهرستان‌ها را یادآورشد و خاطرنشان کرد: نشست‌های توجیهی برای مدیران مدارس، کاربران ستاد، سرایداران وخدمتگزاران مدارس طرح ستاد اسکان نوروزی نیز تدارک شده است .

دهقان بهابادی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی، راهنمايی و تمهید کلیه مقدمات لازم برای ارائه خدمات هر چه بهتر به همکاران فرهنگی تصریح کرد و افزود: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و با هدف کاستن از بار ترافیک شهری  ستادهای اسکان نوروزی در مبادی ورودی سه گانه شهر یزد مستقر خواهند شد تا میهمانان بتوانند قبل از ورود به شهر محل اسکان خود را مشخص کنند .

وی همچنین راه‌اندازی سامانه تحت وب برای ثبت نام مدارس یزد در دیگر شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: میهمانان نوروزی  که به استان وارد می‌شوند و قصد اقامت در مرکز استان را دارند می‌توانند با مراجعه به ستاد اسکان شهرستان‌ها نسبت به ثبت نام در مدارس یزد نیز اقدام و با آسودگی خیال به مرکز استان وارد شوند .

دهقان بهابادی تجهیز و آماده‌سازی فضاهای فرهنگی و ورزشی آموزش وپرورش برای استفاده میهمانان فرهنگی را از دیگر برنامه‌های آموزش وپرورش استان در نوروز 94 اعلام کرد وافزود: از این مراکز در ایام مورد نیاز برای نصب چادر استفاده خواهد شد .
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار