تابناک: محمد پوررضا کاندیدای جوان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنگرود طی مصاحبه ایی با تابناک از برنامه های خود برای این دوره مجلس شورای اسلامی گفت.
کد خبر: ۱۸۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰ 23 February 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: محمد پوررضا کاندیدای جوان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنگرود طی مصاحبه ایی با تابناک از برنامه های خود برای این دوره مجلس شورای اسلامی گفت.

به گزارش تابناک گیلان، پور رضا که متولد سال 1353 است دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت اجرایی و کارمند وزارت دارایی از سال 1378 است.

وی همچنین سابقه سی سال فعالیت در ورزش کشور به صورت حرفه ای را در کارنامه خود دارد؛ صاحب امتیاز ومدیر مسول نشریه بین المللی آفتاب ورزشی نیز از دیگر رزومه های این کاندید جوان است.

همچنین عضو هیات مدیره و مشاور ارشد تعاونی کارکنان وزارت امور اقتصاد و دارایی هم از دیگر فعالیت های وی تا قبل از کاندیدا توری مجلس شورای اسلامی بود. به علاوه فعال در امور اقتصادی، ساختمانی، گردشگری، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی هم جز سوابق پوررضا می باشد.

اما پوررضا مهمترین برنامه های خود برای حضور در این دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنگرود را رونق بخشیدن به همه ظرفیت های موجود شهرستان در کنار بهره مندی از نیروهای جوان و با تجربه دانست.

وی گفت: با توجه به سابقه طولانی مدتی که در وزارتخانه اقتصاد و داریی دارد، رونق وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم در وهله اول مهمترین کاری ست که مورد توجه قرار خواهد داد.
 پوررضا وجود ساختار مناسب شهرستان را با اهمیت ترین عاملی دانست که میتواند در جهت ایجاد ارزش های مضاعف در همه زمینه های اقتصادی، فرهنگی، کشاورزی، گردشگری، به کار گرفت که در نهایت موجب رونق بیش از پیش شهرستان خواهد شد.







این کاندید دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ادامه به عدم استفاده از پتانسیل جوانان و نخبگان شهرستان در این چند سال اشاره کرد و افزود: متاسفانه از نیروی جوانی و قدرت فکر و اندیشه این قشر پویا در این چندسال کمتر استفاده شده، که وظیفه است با بهره گیری از این جوانان در عرصه های مختلف عمرانی شهرستان هم به نوعی معضل اشتغال و بیکاری آنان را رفع کرد و هم اینکه رونق و آبادانی شهر را بیشتر مدنظر قرار داد، البته بهره گیری از تجربیات اهل فن هم قطعا باید مورد توجه قرار گیرد در واقع وجود نیروی جوانی در کنار تجربیات اهل فن یکی دیگر از برنامه های مورد نیاز برای پیشرفت شهر خواهد بود.

وی در پایان گفت: انتظار می رود دوستان و رقبا ، ضمن رعایت اخلاق مداری تنها به معرفی خود بپردازند و سلامت روانی جامعه را بر هم نزنند. در سالی که رهبر معظم انقلاب بر موضوع همدلی و همزبانی تاکید کرده اند مهمترین هدف کاندیداهای محترم در کنار رقابت سالم ، باید تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشد. ضمن اینکه انتظار می رود کاندیداهای مجلس خودشان را با اغراق به مردم معرفی نکنند.

اعتقاد داریم نیروهای تازه و پر نشاط و آینده دار همچون روح تازه باید در کالبد مجلس شورای اسلامی دمیده شود کسانی که ضمن اطاعت از رهبری و پیروی از خط امام راحل تنها یک آرمان مقدس دارند و آن اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و لازمه این اعتلا کسب رضایت و مقبولیت مردمی از طریق نظارت بر دولت و همفکری و مشارکت در تصویب قوانین است.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
delaram
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
به امید موفقیت ایشان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار