فرماندار بافق حضور قشر کارگر را در تمام عرصه های انقلاب و صحنه انتخابات مهم خواند و گفت: مدیران معادن و شرکت های صنعتی تلاش کنند تا زمینه حضور حداکثری کارگران در انتخابات هفتم اسفند فراهم شود.
کد خبر: ۱۸۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۴ 22 February 2016

به گزارش تابناک یزد،سید مهدی طلایی مقدم  در نشست برنامه ریزی برای برگزاری با شکوه انتخابات در شهرستان بافق که با حضور جمعی از مدیران معادن و واحد های صنعتی این شهرستان برگزار شد افزود: نیمی از جمعیت شهرستان بافق قشر زحمت کش کارگر هستند.

وی اظهار کرذ: جمعیت زیادی از شهروندان بافقی در معادن و صنایع وابسته و همچنین کارخانجات تعمیرات لکوموتیو راه آهن و واحد های صنعتی این شهرستان مشغول به فعالیت هستند که این مهم می طلبد امکانات لازم از سوی مدیران آنها برای حضور گسترده در انتخابات هفتم اسفند ماه فراهم شود.
فرماندار بافق همچنین خواستار تعامل و مساعدت این واحد ها در فراهم آوردن امکانات و پشتیبانی برگزاری انتخابات پیش رو در این شهرستان شد و افزود: هر دستگاه اجرایی به ویژه معادن منطقه که خودرو و امکانات مورد نیاز برگزاری انتخابات را دارند در اختیار این ستاد قرار دهند تا انتخابات پیش رو بدون کمبود ملزومات برگزار شود.
وی بر حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تاکید کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم پای صندوقهای رای خار چشم دشمنان نظام است و دسیسه های کینه توزانه آنها را خنثی و نقش بر آب می کند.
طلایی مقدم، نگاه جهانیان به این انتخابات را یادآور شد و افزود: کشورهای دوست و دشمن مایلند بداند نظام جمهوری اسلامی ایران تا چه حد از جایگاه و پایگاه مردمی برخوردار است، بنا براین باید بکوشیم تا با حمایت از نظام و رهبری دشمنان را مایوس و دوستان را خرسند سازیم.
درپایان این جلسه حاضرین پیرامون برگزاری باشکوه انتخابات در شهرستان بافق قول همکاری و مساعدت دادند و اظهار امیدواری کردند همانند دوره های گذشته شاهد حضور حد اکثری مردم بافق پای صندوق های رای و برگزاری انتخاباتی پر شور و نشاط باشیم.
35 شعبه اخذ رای آرای مردم شهرستان بافق را جمع آوری می کنند که 16 شعبه ثابت و بقیه سیار و روستایی هستند.
در حوزه پهناور مهریز(مهریز ، بافق ، بهاباد، ابرکوه و خاتم) 28 کاندیدا با هم رقابت می کردند اما با کنار گیری دو نفر آنها هم اکنون 26 نامزد انتخاباتی در این حوزه برای به دست آوردن یک کرسی مجلس در حال رقابت هستند.
بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلو متری یزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار