با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور: دبستان 12کلاسه شاهد بندرعباس با زیر بنای 1610متر مربع و با اعتبار 21 میلیارد و 900میلیون ریال به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۸۴۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲ 20 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، با حضور سید باقر مسلمی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور ، پاکدامن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ، دادی زاده معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش ، احمد پویا فر فرماندار بندرعباس ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس  و جمعی از مسئولین شهرستان  دبستان 12کلاسه شاهد بندرعباس به بهره برداری رسید .
 
سید باقر مسلمی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس در آیین بهره برداری از دبستان 12کلاسه شاهد بندرعباس گفت : در لایحه دولت برای سال 1395هشتصد میلیارد تومان برای استاندارد سازی مدارس تخریبی در نطر گرفته شده و سهم استان هرمزگان نیز در آن لحاظ گردیده است .
 
وی با اشاره به اقدامات انجام شده سازمان نوسازی مدارس از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون افزود : تا به امروز 105هزار مدرسه در قالب 536هزار کلاس درس با میانگین هر کلاس 160متر مربع فضای آموزشی ایجاد کرده ایم که کار بسیار عظیمی است . ما به مسئله آموزش ، فعالیت آموزشی را در قالب کلاس درس نمی بینیم بلکه به فضاهای (کارگاه ، آزمایشگاه ، تربیت بدنی و...و....) کمک آموزشی هم توجه داریم .
 
ماشاءالله قاسمی مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان با قدردانی از حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور و مسئولین استانی و شهرستان بندرعباس در این مراسم گفت: در سال 1394532کلاس درس با اعتباری بالغ بر 930میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی ، استانی و مردمی و مشارکتی احداث و در اختیار دانش آموزان هرمزگانی قرار گرفت .
 
مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان با اشاره به پروژه های آموزشی شهرستان بندرعباس در دهه فجر انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد :دراین شهرستا ن به میمنت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی 7پروژه آموزشی با زیر بنای 6537متر مربع در قالب  51کلاس درس با اعتباری بالغ بر96840000000ریال (نودو شش میلیارد و 840میلیون ریال ) به بهره برداری رسید که اعتبار 2پروژه از طریق منابع مردمی ،2پروژه بصورت  مشارکتی ،2پروژه از طریق منابع استانی و یک پروژه از طریق منابع ملی تامین شده است .
 
قاسمی خاطر نشان کرد : در سال 1394در شهرستان بندرعباس بیش از 3000هزار دانش آموز از  فضای آموزشی استاندارد بهره مند شدند .
 
مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان با اشاره به مشخصات پروژه 12کلاسه شاهد بندرعباس گفت : این آموزشگاه در زمینی به مساحت 1610متر مربع و با اعتباری قریب 22میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی احداث و پیمانکار آن شرکت کنچی بوده است.
 
قاسمی با اشاره پیش بینی کرد در صورت تامین به موقع اعتبارات و تخصیص به موقع برای مهرماه سال 1395دویست کلاس درس دیگر احداث شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار