فرماندار
فرماندار شهرستان نوشهر از حل شدن مشکل تامین زمین برای ساخت دانشکده میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری غرب مازندران در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۱۸۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹ 18 February 2016

به گزارش تابناک مازندران،علی شادمان گفت : درنشستی که هفته جاری به همین منظور با مسئولان بویژه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری غرب مازندران در فرمانداری نوشهر برگزار شد این موضوع مطرح و سرانجام با واگذاری حدود پنج هزار و 720 متر زمین برای ساخت این دانشکده موافقت شد.


وی افزود : با اینکه ساخت این دانشکده جزو طرح های مصوب سفرهای استانی دولت گذشته بود اما متاسفانه بنا به دلایلی برای اجرایی شدن آن ازسوی مسئولان ذیربط اقدام اساسی صورت نگرفته بود.


فرماندار نوشهر اظهارداشت : طبق وعده مسئولان شرکت کننده دراین نشست بنا شد بزودی پس از سیر مراحل قانونی زمین مورد نظر واقع در جوار دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برای ساخت در اختیار مسئولان ذیربط قرارگیرد.


این دانشکده نخستین بار درسال 1391 با پذیرش دستکم 50 دانشجو در رشته های مختلف از جمله مردم شناسی و مدیریت جهانگردی در یک ساختمان اجاره ای فاقد امکانات و تجهیزات لازم فعالیتش را دراین شهرستان آغاز کرد. 


طبق آمار موجود هم اکنون این دانشکده با پذیرش دست کم 200 دانشجو در رشته های هنرهای صنایع با گرایش به نساجی سنتی و باستان شناسی خدمات ارائه می دهد .

 
این دانشکده زیر نظر دانشگاه مازندران مدیریت می شود.


نور، نوشهر ، چالوس ، کلاردشت ، عباس آباد ، تنکابن و رامسر با جمعیتی دست کم 800 هزار نفر جزو شهرستان های گردشگرپذیرغرب مازندران محسوب می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار