نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: برخی افراد با تهمت های خود بیشترین آسیب را به جایگاه نماینده ولی فقیه در استان می زنند و موجب تضعیف این جایگاه می شوند و باید آنها آگاه باشند که تضعیف این جایگاه به نفع هیچ کس نیست.
کد خبر: ۱۸۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵ 17 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی پیش از ظهر امروز(28 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران افزود: این مطالبی که در  فضا های مجازی می گویند آقا(مقام معظم رهبری) از وضعیت من خبر ندارد و یا اینکه من با بومی های استان خوب نیستم را اهانت به خود می دانم در تمام 25 سالی که در استان بودم از بومی ها حمایت کردم.
 
آیت الله نعیم آبادی اضافه کرد: نمی دانم چرا برخی به دنبال اختلاف افکنی هستند و تهمت میزنند که من پس از 25 سال زندگی در بندرعباس و این استان با بومی های هرمزگان خوب نیستم و آقا از وضعیت من در این استان خبر ندارد ، این چه حرفی است که می زنند مگر می شود آقا از وضعیت نماینده خود در استانی آگاهی نداشته باشد.
 
وی با بیان اینکه این استان و مردمش را دوست دارم بیان کرد: با وجود اینکه در استان های دیگر زمینه برای فعالیت من وجود دارد اما ماندگاری در این استان را انتخاب کردم چگونه استانی که 500 روستای آن فاقد مسجد است را رها کنم و به استان های بروم که هر روستای آن چهار مسجد دارد، ماندن در استان هرمزگان را تکلیف خود می دانم.
 
امام جمعه مردم بندرعباس با بیان اینکه مقام معظم رهبری جام جم جهان اسلام است، اضافه کرد: یادم هست در یکی از هفته های که تازه به این شهرستان آمده بودم به نماز جمعه نتوانستم بروم و آقا به من پیام داد این هفته کجا بودی ، وقتی آقا حتی از یک روز غیبت در نماز جمعه با خبر است چگونه برخی ها می توانند چنین القا کنند که آقا از وضعیت نماینده خود در این استان بیخبر باشد.
 
آیت الله نعیم آبادی افزود: چگونه میگوند که من با بومی های این استان خوب نیستم وقتی همه کارکنان دفترم بومی استان هستند، استاندار و فرماندار و غیر را که من انتخاب نمی کنم این تهمت ها در فضای مجازی را اهانت به خود میدانم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: این گونه افراد با تهمت های خود بیشترین آسیب را به جایگاه نماینده ولی فقیه در استان می زنند تا به شخص من، و موجب تضعیف این جایگاه می شوند و باید آنها آگاه باشند به نفع دشمنان اسلام فعالیت نکنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
اگه ايشون چون بومى نيست نبايد بهش راى داد پس برين به او كانديدى راى بدين كه دو روز پيش حوزه انتخاباتيشو عوض كرد اومد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار