مدیرکل اداره هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران، در ادامه بازدیدهای میدانی خود از پروژه های عمرانی مناطق 22گانه پایتخت به منطقه 2 رفت و 12 پروژه عمرانی را مورد پیمایش قرار داد.
کد خبر: ۱۸۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 17 February 2016
مهندس محمد شیری در شانزدهمین بازدید میدانی خود از پروژه های عمرانی مناطق 22گانه، این بار به منطقه 2 رفت تا به اتفاق تیمی از مدیران و کارشناسان واحدهای نظارت میدانی و اسنادی، روند پیشرفت پروژه های عمرانی را مورد ارزیابی قرار دهد. در این بازدید به کارگاه پروژه های احداث پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران، بوستان کیهان، فاز یک و 2 بوستان پرواز، فاز دوم پردیس کوهستان، معبر حمل و نقلی بهرود، مددسرای بهاران، فاز سوم بوستان نهج البلاغه، ساختمان اسکان کارگری ناحیه 1 و توسعه آستان مقدس امام‌زادگان عینعلی و زینعلی(ع) سرکشی شد و کارشناسان نظارت عالیه اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان ها در قالب 2 تیم مجزا، وضعیت میدانی و اسنادی این طرح ها را مورد بررسی قرار دادند. بررسی میدانی عملیات احداث مسیرهای دسترسی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه نیایش با بلوار شهرداری و زیرگذر تقاطع بزرگراه شهید همت با شهرک هما از دیگر برنامه های این بازدید بود.

مدیرکل اداره هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران در جلسه ای که متعاقب این بازدید میدانی و با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 2 برگزار شد، حضور در کارگاه‌های عمرانی چهارگوشه پایتخت را دارای نفعی متقابل برای واحدهای صف و ستاد دانست و افزود: درس آموخته های فنی و ابتکارات اجرایی خاص هر پروژه عمرانی، از طریق این بازدیدها به سایر پروژه‌ها و مناطق انتقال می‌یابد.

مهندس شیری با اشاره به فرارسیدن فصل برگزاری مناقصات و بودجه بندی، بر ضرورت تسریع فرآیند انتخاب پیمانکاران و ارجاع کار به ویژه تا پیش از آغاز طرح استقبال از نوروز تاکید کرد و گفت: بهره مندی از عوامل اجرایی تازه نفس سبب ارتقای کیفی فعالیت‌های عمرانی مذکور خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار