کد خبر: ۱۸۲۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 17 February 2016
نورمحمد حسینی

آنطور که تا امروز تحقیقاتی می‌دانی نشان داده‌اند انتخاب دوباره مردم، حجت الاسلام موحد است. هر چند باید تا صبح انتخابات صبر کرد ولی دلیل این همه اقبال را می‌توان در عوامل زیر جستجو کرد.

دلیل اول این اقبال را می‌توان دیدگاه اعتدالی ایشان دانست. آقای موحد با کارنامه‌ای که از خود در دوران اصلاحات و سازندگی و احمدی‌نژاد بر جای گذاشت، قطعا از کارنامه عهد احمدی نژادش راضی نیست. تعامل او با ریاست دولت اصلاحات و جناب آقای هاشمی زیبا‌تر و رسا‌تر بوده است. در زمان احمدی‌نژاد هم پس از اینکه توانست حکم استاندار بومی که ضعیف‌ترین استاندار تاریخ استان لقب گرفت را از دستان سخت گیر احمدی‌نژاد بگیرد بدست شگردهای همین استاندار از صحنه تعامل با دولت خارج شد. به همین دلیلساده موحد دارای کارنامه اعتدالی و معقول و مردم پسند در صحنه بین الملل است.

دلیل دوم این اقبال را می‌توان روان‌شناسی موحد دانست. موحد فردی استثنایی است. کمترین کسی است که حاضر باشد یک روز مثل ایشان زندگی کند.. عشق به جمع و مردم در زندگی مردم اولویت اول و حضور در صحنه خصوصی زندگی برای او در درجه دوم اهمیت برخوردار است. برای موحد طرفدار و غیر طرفدار در مواجهه جضوری تفاوتی ندارد. با مخالفانش طوری صمیمی صحبت می‌کند که انگار از یارانش است. بعضا با دوستانش طوری حرف می‌زند که انگار از مخالفانش است. این دیالک تیک برخوردی یکی از رموز پیروزی ایشان است

دلیل سوم. خوش شانسی است. موحد همیشه به راحتی در انتخابات برنده می‌شود. علیرغم مخالفان قدرتمند ی که دارد برد موحد همواره در تضاد رقبای اوست. رقبا برای اینکه موحد را شکست دهد باید اول از یار خویش پیشی بگیرند و سپس به تقابل با موحد بپردازند. درصورتی که موحد از تضاد آن‌ها بیشترین بهره را می‌برد.

دلیل چهارم ارتباط آسان با ایشان است. هرفردی با یک سوال می‌تواند موبایل ایشان را بدست آورد. وایشان در اکثر مواقع عین یک انسان عادی حواب می‌دهد. در تهران هم ملاقات با ایشان خیلی ساده است. هیچ کس نمی‌تواند از این بابت از ایشان ایراد بگیرد.

دلیل ششم: ایشان برخلاف کاندیداهای دیگر کمترین سهم سیاسی را به بستگان خود داده است. او همواره تلاش می‌کرده است که نیروهای معرفی شده برای مناصب سیاسی را از طوایف و فامیل‌های مختلف انتخاب کند. در این میان همواره سهم بستگان فامیلی‌اش صفر بوده است.

دلیل هفتم: برای او مهم نیست که نماینده باشد یا نباشد یا مدیر کل باشد یا هیچ کاره. همواره در هرلباسی که باشند تعامل سنگینی با مردم دارد.

و اما مهم‌ترین دلیل اقبال سنگین مردم به ایشان در این دوره، حذف توان رقابتی اصلاح طلبان از صحنه انتخابات می‌باشد. من مطمین هستم اگر یکی از شیوخ اصلاحات کهگیلویه در صحنه رقابت بود اولا موحد به صحنه انتخابات نمی‌امد و اگر هم می‌آمد با این اقبال روبرو نمی‌شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
نورمحمد حسینی مال عهد بوقه
متخصص
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
دستگاه شناسنامه پاک کن رو نگفتی .خریدن رای مردم با پول رو هم نگفتی .!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
هه .... نیانبو داره تو با تلاق دست پا میزنه
دکتر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
تمامی سخنان شما کذب محض بود این برکسی پوشیده نیست موحد برای اطرافیانش چه کاراهای ناحقی که انجام نداده است وهمیشه به فکرخواص بوده نه عوام وحرص قدرت وجاه طلبی اوست که دست بردارانتخابات نیست وازهراهرم غیراخلاقی نظیرچاپ تعرفه وشناسنامه اموات و....برای پیروزی استفاده میکند نه شانس برنده شدن او!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار