رئیس هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه شرق هرمزگان، مشارکت حداکثری در انتخابات را نیازمند تبلیغات درست و متناسب با اجرای قوانین انتخاباتی دانست و گفت: مجریان انتخابات برای جلوگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی و برگزاری تبلیغات سالم تلاش کنند.
کد خبر: ۱۸۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰ 15 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا پاکدامن امروز در جلسه مشترک هیئت اجرایی و نظارت و بازرسی انتخابات حوزه شرق هرمزگان، با اشاره به اهمیت نقش حضور مردم در تعیین سرنوشت کشور اظهارداشت: مردم ایران اسلامی با آگاهی و بصیرت کامل در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در هفتم اسفند ماه حضور می‌یابند.
 
وی، به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر دعوت از همه مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای اشاره‌کرد و بیان‌داشت: این امر مهم نشان دهنده لزوم برگزاری بیش از پیش باشکوه انتخابات با مشارکت همه مردم است.
 
فرماندار ویژه شهرستان میناب، فراهم آوردن فضای انتخاباتی با شور و نشاط در جامعه را وظیفه همه عوامل برگزار کننده انتخابات دانست و تاکید‌کرد: باید زمینه لازم برای حضور و مشارکت حداکثری مردم با هرگونه سلایق و گرایش‌های سیاسی و اجتماعی در انتخابات فراهم شود.
 
وی همچنین با اشاره به اهمیت موضوع تبلیغات کاندیداها در ایجاد فضای پر شور انتخاباتی، تصریح‌کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات نیازمند تبلیغات درست و متناسب با اجرای قوانین انتخاباتی است.
 
پاکدامن، ایجاد فرصت‌های مناسب و برقراری عدالت اجتماعی در بین کاندیداها برابر قوانین تبلیغات برای تمام کاندیداها یک اصل مهم در انتخابات دانست.
 
رئیس ستاد اجرایی حوزه انتخابیه میناب برگزاری انتخابات سالم را وظیفه مسئولان و دست اندارکاران انتخابات عناون کرد و تاکید کرد: مسئولان و مجریان انتخاباتی باید برای جلوگیری از وقوع جرائم وتخلفات انتخاباتی، فضای مناسب را برای انجام تبلیغات سالم در طول ایام تبلیغات برای کاندیداها فراهم کنند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود،با اشاره به قوانین و آئین نامه برگزاری انتخابات بیان کرد: تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان از تاریخ 22 بهمن ماه آغاز و به مدت 14 روز ادامه دارد و تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نیز از روز چهارشنبه 29 بهمن ماه به مدت 7 روز انجام می شود.
 
فرماندار ویژه شهرستان میناب، با اشاره به فعالیت ستادهای تبلیغاتی کاندیداها گفت: کاندیداها در تمامی حوزه‌های فرعی شرق استان هرمزگان شامل هر یک از مراکز شهرها و بخش‌ها بر اساس قانون مجازند تنها یک ستاد انتخاباتی راه‌اندازی کنند.
 
معاون استاندار هرمزگان در پایان با اشاره به قوانین و ضوابط تبلیغات توسط کاندیداها، استفاده از هر گونه امکانات و تجهیزات دولتی برای انجام تبلیغات بر اساس قانون انتخابات غیر قانونی و جرم دانست.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار