فرماندار قشم گفت: در هفتمین روز از دهه مبارک فجر 22 طرح عمرانی با مجموع اعتبار 80 میلیارد ریال در حوزه های مختلف آموزشی، عمرانی، خدماتی و فرهنگی در این شهرستان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۷۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹ 07 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، عزت کمال زاده در آئین افتتاح این طرح ها افزود: افتتاح پست های برق هوایی و زمینی با اعتبار افزون بر 34 میلیارد ریال، بهره برداری از هفت پارک محله با اعتبار چهار میلیارد ریال و آغاز به کار مرکز توانبخشی روستای هلر با هفت میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از جمله طرح های عمرانی است که در هفتمین روز از دهه فجر به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد: افتتاح سالن آموزشی چند منظوره «جلالی» درگهان با دو میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار، بهره برداری از کتابخانه مدرسه خوارزمی این شهر با اعتباری افزون بر سه میلیارد و 850 میلیون ریال، بهره برداری از بلوار ورودی روستای گیاهدان با دو میلیارد و 620 میلیون ریال اعتبار و احداث پارک در این روستا با اعتباری حدود 840 میلیون ریال از دیگر طرح های افتتاح شده در این شهرستان است.

فرماندار قشم بهره برداری از راه گردشگری روستای گورزین به جنگل حرا با اعتباری افزون بر 16 میلیارد ریال، احداث مهدکودک لافت با چهار میلیارد ریال اعتبار و طرح هادی روستای «کاهو غربی» با حدود چهار میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار را از دیگر طرح هایی عنوان کرد که امروز به بهره برداری رسید.

کمال زاده با بیان اینکه اعتبارات طرح های یاد شده از محل اعتبارات ملی، استانی و منابع داخلی تامین شده است، تاکید کرد: در این میان همکاری و مشارکت های مردمی نقش موثری در تامین اعتبارات مورد نیاز طرح ها ایفا کرده است.

به گزارش ایرنا، 51 طرح عمرانی با اعتباری افزون بر 320 میلیارد ریال در حوزه هایی همچون بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، مخابرات، عمران روستایی و شهری در ایام دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

شهرستان قشم شامل جزایر هرمز، هنگام، لارک و قشم با یکهزار و 725 کیلومتر مربع مساحت و حدود 120 هزار نفر جمعیت در فاصله 20 کیلومتری بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است و شامل چهار شهر قشم، درگهان، سوزا و هرمز و حدود 70 روستاست.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار