مسابقات بادی کلاسیک و نیز پرورش اندام قهرمانی باشگاه‌های استان گرامیداشت دهه مبارک فجر با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۷۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴ 07 February 2016

مسابقات بادی کلاسیک و نیز پرورش اندام قهرمانی باشگاه‌های استان گرامیداشت دهه مبارک فجر با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش برنا، به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی ودهه مبارک فجر، روز گذشته مسابقات پرورش اندام با حضور شهرهای شهرهای همدان ،ملایر، تویسرکان، رزن، فامنین وکبوترآهنگ در مجموعه ورزشی 6 هزار نفری انقلاب برگزار شد.

این مسابقات با همت مسولین ورزش استان به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی ودهه مبارک فجر در سه رشته فیزیک ،بادی کلاسیک وپرورش اندام در سه رده سنی پیشکسوتان ،جوانان و بزرگسالان در دو نوبت صبح وبعدازظهر برگزار گردید.

این مسابقات با حضور111 نفر شرکت کننده کار خود را شروع کرد که در پایان به نفرات برتراوزان مختلف مدال و حکم قهرمانی توسط مسئولین وقهرمانان استان اهدا شد.

مرتضی خدابنده لو رئیس هیئت پرورش اندام با حضور در سالن در جمع داوران ،مربیان و موسسین باشگاه های استان دقایقی به سخنرانی پرداختند. ایشان پرورش اندام و بدنسازی را پایه ومکمل تمام رشته های ورزشی دانستند وخاطرنشان کردند حضور جوانان در باشگاه های ورزشی میتواند از بسیاری از آسیب های اجتماعی پیش گیری کرده و زمینه رشد و شکوفایی بسیاری از استعداد های ورزشی استان را فراهم کند در پایان با ابراز خوشحالی از استقبال جوانان استان از این مسابقات به شرح مختصری از برنامه های هیئت برگزاری کلاس ها سمینارها وکارگاه ها وارتقا سطح علمی مربیان پرداختند .

در پایان مسابقات و در رشته بادی کلاسیک در دسته قدی168محمد شعبانلو، در دسته قدی171محمد بازلی در دسته قدی175مجتبی نائینی فر، در دسته قدی 180مرداد لطفی و دسته قدی 180+تیمور آئینی حائز رتبه های برتر شدند.

دررشته پرورش اندام بزرگسالان معین حسن زاده، رضا فریدونی نوری، فرشاد شهبازی، اکبر بهرامی، پوریا گلشنی، پوریا جهانیان، سعید خلیلی ، محمد محرابلو، پوریا فاضلی و محسن صفری رتبه های نخست اوزان مختلف را به خود اختصاص دادند

در رده جوانان نیز عباس صفدری، میثم راستین فر،عادل طاهر نیاو کیبد مقصود و در مستر یک پیشکسوتان نیز مصطفی کامرانی حکمت به عنوان قهرمانی رسیدند .

در رشته فیزیک نیز در دسته قدی 175فردین هاشمی، دسته قدی 180مبین سلیمی و دسته قدی 180+علی طاهری حائز رتبه های برتر شدند.

در نتایج تیمی نیز باشگاه تک ستاره و دانیال همدان با142 امتیاز مشترکا در جایگاه اول قرار گرفتند ، باشگاه ستارگان همدان با112 امتیاز در رده دوم ایستاد و باشگاه حیدری همدان با 18 امتیازسوم شد.

گفتنی است اکثر این قهرمانان پس از بازبینی در غالب تیم استان به مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی اعزام شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار