کد خبر: ۱۷۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱ 04 February 2016
تابناک: عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمد دهقان در نشست علنی امروز (سه شنبه  13 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.  

قادری نماینده مردم شیراز به وزرای جهاد کشاوری و نفت به منظور  تسریع  در  دریافت سوخت ماشین آلات کشاوری تذکر داد.

عزیزی نماینده مردم شازند به وزیر راه و شهرسازی در خصوص لزوم تسریع در شروع عملیات آزادراه امام خمینی(ره) حد فاصل اراک، شازند و خرم‌آباد و تسریع در تکمیل پل محور آستانه و تامین روشنایی این مسیر تذکر داد.

بزرگواری نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به وزیر ارتباطات در خصوص توضیح علت نامناسب سرویس دهی شرکت تلفن همراه در شهرهای کهگیلویه بهمئی، چرام و لنده تذکر داد.

ثروتی نماینده بجنورد در خصوص لزوم ایجاد هماهنگی میان وزارتخانه های جهاد کشاورزی صنعت معدن تجارت و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای پرداخت مطالبات چغندرکاران و کارخانه‌های قند تذکر داد.

امیرآبادی فراهانی و آشتیانی نمایندگان قم به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به منظور  جلوگیری از افزایش شهریه دانشگاه‌های پیام نور و نظارت بر نحوه اخذ آن به ویژه در  استان قم تذکر داد.  

رحمانی نماینده تاکستان به وزیر کشاورزی درخصوص علت بی‌توجهی مسئولان تعاونی روستایی قزوین شهرستان پاکستان و بی قانونی در پرداخت یارانه کشمش خریداری شده از باغداران علیرغم دستور مقام وزارت تذکر داد.

فیاضی نماینده نور و محمود آباد به وزیر آموزش و پرورش در خصوص توضیح علت برخوردهای  سیاسی با مدیران استانی در استانه انتخابات تذکر داد.

سبحانی‌فر نماینده سبزوار و دهقان نماینده طرقبه به وزرای جهاد کشاورزی و معدن و تجارت در خصوص توضیح علت عدم خرید تضمینی شکر از کارخانه‌ها و عدم پرداخت مطالبات کشاورزان تذکر داد.

زاهدی نماینده کرمان به وزیر صنعت و معدن و وزیر کار به منظور تسریع در  پرداخت حقوق کارکنان شاغل در ذوب آهن کرمان تذکر داد.

ذوالانوار نماینده شیراز و دهقان نماینده طرقبه به رئیس جمهور به دلیل عدم عقد قرارداد با شرکت پژوه فرانسه برای تولید خودروی برقی و مدیریت پدیده شاندیز و تذکر داد.

طبیب‌زاده نوری نماینده تهران به وزیر ارشاد در خصوص توضیح علت عدم واکنش مناسب از سوی مسئولان جهت چاپ مجدد عکس یکی از سران فتنه در روزنامه اطلاعات و به وزیر اقتصاد در خصوص توضیح علت عدم ساماندهی موسسات مالی غیرمجاز  تذکر داد.

محمد دهقان نماینده طرقبهبه وزیر نفت در خصوص لزوم گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه خود، همچنین به وزیر بهداشت و درمان در خصوص توضیح علت تاخیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد در شروع عملیات اجرای احداث بیمارستان گلبهار علیرغم اختصاص یک و نیم میلیارد تومان اعتبار به این بیمارستان و به وزیر راه و شهرسازی و کشور در خصوص تسریع در شروع عملیات اجرای بزرگراه طرقبه و شاندیز و لزوم جذب 7.5 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته به این طرح و همچنین به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص لزوم ارائه خدمات به متقاضیان واجدالشرایط اشتغال توسط صندوق کارآفرینی امید، تذکر داد.

منظری توکلی نماینده بافت به وزیر کشور درخصوص تسریع در ارتقای تقسیمات کشوری حوزه انتخابیه تذکر داد.

درویش پور نماینده ایذه به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص جلوگیری از ایجاد مزاحمت توسط سازمان منابع طبیعی در برخورد با  کشاورزان، روستائیان و عشایر به ویژه در شهرستان های ایذه و باغملک و همچنین به وزیر نیرو درخصوص تسریع اجرایی کردن آبرسانی به شهرستان‌های ایذه و باغملک از محل سد کارون 3، همچنین به رئیس‌جمهور در زمینه ضرورت برنامه‌ریزی جدی برای ایجاد اشتغال در مناطق محروم در دوران پساتحریم تذکر داد.

پورابراهیمی نماینده کرمان و راور در خصوص توضیح علت عدم تعیین و تکلیف شرکت پدیده شاندیز توسط استاندار خراسان رضوی و به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص توضیح علت عدم خرید  تضمینی خرما در منطقه حوزه انتخابیه تذکر داد.

دهقان نماینده طرقبه و شاندیز، ثروتی نماینده بجنورد، سبحانی‌نیا نماینده نیشابور، پورابراهیمی نماینده کرمان و راور، بنی‌هاشمی و حسین‌زاده بحرینی، پژمان‌فر، قاضی‌زاده هاشمی نمایندگان مشهد و کلات، دوامی نماینده اسفراین، مروی نماینده نیشابور، سبحانی‌فر نماینده سبزوار، حسن پور نماینده سیرجان و امیرآبادی  فراهانی نماینده قم به وزیر کشور در خصوص توضیح علت تعلل در معرفی هیأت مدیره جدید شرکت پدیده و عدم اهتمام در حل مشکل سهام داران پدیده که شائبه سیاسی کاری توسط برخی از مسئولان امر را ایجاد کرده تذکر دادند.  

دوگانی نماینده فسا به وزیر کشاورزی در خصوص توضیح علت عدم پرداخت وجوه مربوط به ذرت خریداری شده از کشاورزان تذکر داد.

ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر کشاورزی در خصوص لزوم پیش بینی و تامین گوشت سفید و قرمز مورد نیاز مردم برای ایام پایان سال و به وزیر راه و شهرسازی درخصوص علت بی‌توجهی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مشکلات شهرستان مبارکه تذکر داد.

مقتدایی نماینده اصفهان و ایرانپورنماینده مبارکه به وزیر اقتصاد درخصوص همکاری موثر با اتحادیه صنف لبنیات‌ساز و لبنیات فروش در راستای متناسب سازی نرخ مالیات و نرخ سود این صنف و به وزرای صنعت و اقتصاد در خصوص  لزوم هماهنگی بیشتر با صنف تولید و فروش مبل برای رفع اختلاف میان نرخ مالیات تعیین شده تذکر داد.

مقتدایی نماینده اصفهان و ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر اقتصاد درخصوص لزوم اعمال ماده 21 نظام قانون صنفی و 139 قانون مالیات مستقم برای معافیت دفتر اتحادیه فروشندگان دوچرخه و موتور سیکلت دفاتر سایر اتحادیه‌ها از پرداخت مالیات، تذکر دادند.

سلیمانی نماینده تهران به وزیر نفت درباره لزوم ارائه برنامه برای جلوگیری از خام فروشی نفت و گاز و به رئیس جمهور درخصوص کاهش هزینه‌های جاری دولت و اداره کشور با هزینه کمتر  تذکر داد.

قاضی‌پور نماینده ارومیه و محجوب نماینده تهران به رئیس جمهور درخصوص جلوگیری از ماموریت‌های بی‌مورد خارج از کشور برای نیروهای مرکز خدمات حقوق بین الملل تذکر داد.

مقیمی نماینده نکا به رئیس جمهور درخصوص تخصیص اعتبارات ماده 180 برای راه‌های روستای حوزه شرق مازندران و به وزیر صنعت و معدن درباره لزوم تسریع در تامین سرمایه در گردش صنایع شرق مازندران تذکر داد.

لاهوتی نماینده لنگرود به وزیر نیرو درخصوص رفع خسارات وارده به تاسیسات برق شهرستان لنگرود تذکر داد.

قاضی‌ پور نماینده ارومیه و محجوب نماینده تهران به رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و  وزیر آموزش و پرورش درخصوص تسریع در پرداخت به موقع حقوق مطالبات فرهنگیان شاغل و بازنشسته و همچنین به وزیرامورخارجه درباره لزوم برخورد قانونی با اظهارات مداخله جویانه و تحریک کننده دو نماینده پارلمان کویت درباره تجزیه اهواز تذکر دادند.

بشیری نماینده پاکدشت به وزرای کشور و راه و شهرسازی درخصوص جلوگیری از افزایش جرایم راهنمایی رانندگی و اتخاذ راهکارهای مناسب برای راهنمایی و رانندگی تذکر داد.

محمدرضا آشتیانی نماینده قم به وزرای دادگستری و صنعت، معدن و تجارت درباره ضرورت حل مشکلات نانوایان شهرستان قم تذکر داد.

فریدونی نماینده فیروزآباد به رییسجمهوری و وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم پرداخت عاجل پاداش بازنشستگان لشگری و کشوری به ویژه بازنشستگان آموزش و پرورش در سال های 93 و 94 تذکر داد.

سبحانی فر نماینده سبزوار و دهقان نماینده طرقبه و شاندیز به وزیر راه و شهرسازی در خصوص  تسریع قرارداد فاینانس قطار سریع السیر تهران-مشهد تذکر دادند.

حسینی نماینده میانه به رئیس جمهور و وزیر کار درخصوص  برقراری یارانه نقدی برخی از خانواده‌ها که به طور غیرقانونی یارانه آنها قطع شده است،  تذکر داد.

رستمیان نماینده دامغان به وزیر آموزش و پرورش درخصوص لزوم رفع نواقص در  صدور احکام ارتقای رتبه بندی شغلی معلمان تذکر داد.

حسینی صدر نماینده خوی به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص جلوگیری از واردات تخمه آفتابگردان و گردو و به وزیر ورزش نیز درباره لزوم تکمیل ورزش های  شهرستان حوزه انتخابیه  تذکر داد.

حاجی نماینده شاهین‌شهر به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص جلوگیری از تخریب دیوار باغات کشاورزان و به وزیر نفت در خصوص ضرورت استخدام دانشجویان صنعت نفت تذکر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار