عضو هیات مدیره تراکتورسازی تبریز در مورد مسائل مالی این باشگاه و موضوعات مربوط به تیم گفت و گویی انجام داد.
کد خبر: ۱۷۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 01 February 2016
به گزارش تابناک تبریزی،دارا غزنوی در مورد اینکه بازیکنان تراکتورسازی چند درصد دریافتی داشته اند به خبرنگار "ورزش سه" می گوید: بچه ها به اندازه کافی پول گرفته اند. بازیکنانی که از اول فصل بودند بالای 50 درصد و کسانی که در نیم فصل اضافه شده اند بالای 30درصد پول گرفتند. هیچ باشگاهی در هیچ جای دنیا پول قرارداد یکساله را جلو جلو نمی دهد و همه جا هفتگی پول می دهند.

او در مورد ادعای ستار همدانی مبنی بر اینکه شخص خودش قول هایی به مربی سابق تراکتور داده بود ادامه می دهد: آقای همدانی بازیکن بسیار خوبی بوده و سابقه حضوردر تراکتور را هم دارد الان هم مربی است ولی کمک ها باید طبق نظر سرمربی باشد و اینکه امیرخان می خواست شرایط مهیا شود و در باشگاه هم باید مسائل مالی مصوب می شد. ما به آقای همدانی گفتیم که قرارداد ببندیم و سپس متمش را اضافه می کنیم که ایشان که عزیز من نیز هست و به زمانی که تراکتور بود و همچنین زمانی که در استقلال بازی می کرد برایش احترام زیادی قائلم عجله کرد و اگر صبر می کرد و منتظر جلسه هیات مدیره می شد، آن وقت مشکلش را حل می کردیم. اما آقای همدانی به من پیامک داد که من نتوانستم این شرایط را تحمل کنم و رفتم و ما هم نمی توانستیم ایشان را به زور در تراکتورسازی نگه داریم و این مسائل را به امیرخان واگذار کردیم. ستار یک آذربایجانی است و بچه تیم تراکتورسازی ولی به هرحال این اتفاقات افتاد. من چند سال مدیرعامل سایپا بودم و می توانید آمار من را بگیرد که تا به حال نشده به کسی قول دهم و به آن عمل نکنم.

غزنوی در پایان در مورد شرایط کلی تراکتورسازی و اینکه به آینده امیدوار است افزود: من به این تیم خیلی امیدوارم. تراکتورسازی قبل از تعطیلات در 5 بازی 9 امتیاز گرفت و صددرصد در دیدار با راه آهن هم مستحق برد بود و ما 3، 4 موقعیت نیز داشتیم و امر یارگیری هم واقعا باشگاه خوب عمل کرد در ضمن آقای قلعه نویی هم خوب مدیریت می کند در واقع ایشان هم مدیر است و هم مربی. آقای قلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ است و قبلا یک بار در تبریز امتحانش را پس داده و اسباب خوشحالی است که مجددا با ایشان کار می کنیم. سعی و تلاش همه این است که این تیم نتیجه بگیرد و بتوانیم مردم آذربایجان را خوشحال کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار