معاون دانشجویی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد
وی از اسکان یک‌هزار و 200 دانشجو در خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد و افزود: برنامه‌های فرهنگی برای دانشجویان برگزار شده است
کد خبر: ۱۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 29 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، سید حسن میری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: سال گذشته 300 میلیون تومان اقلام برای خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان خریداری شده است.

وی از اسکان یک‌هزار و 200 دانشجو در خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد و افزود: برنامه‌های فرهنگی برای دانشجویان برگزار شده است.

میری با بیان اینکه جلسه‌های پرسش و پاسخ دانشجویی سال 93 در دانشگاه‌های علوم پزشکی گیلان برگزار شده است، تصریح کرد: اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از برنامه‌های در حال انجام دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای دانشجویان در سال گذشته و جاری است.

این مسئول برگزاری اردوهای زیارتی را از جمله برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای دانشجویان برشمرد و بیان کرد: بن کتاب به تمام دانشجویان دانشگاه مذکور پرداخت شده است.

*ارتقای شاخص‌های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان

رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در جمع خبرنگاران به مشکلات تجهیز بیمارستان‌ها اشاره کرد و گفت: تجهیز بیمارستان‌ها 10 برابر ساخت بیمارستان سختی دارد.

فردین محرابیان از ارتقای شاخص‌های پژوهشی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 93 خبر داد و بیان کرد: ارتقای درمان، اجرای طرح سلامت، دارو و غذا از برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

*اجرای 100 درصدی طرح تحول نظام سلامت در گیلان

معاون درمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای صد درصدی طرح تحول نظام سلامت در استان اظهار کرد: سال 93 وسایل پزشکی بیماران در داخل مراکز درمانی تهیه شد و به بیرون از بیمارستان‌ها ارجاع نشدند.

محمدتقی آشوبی به ارائه خدمات عمومی در بیمارستان‌های دولتی گیلان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: امسال بیماران خاص زیر پوشش کامل قرار می‌گیرند و برنامه‌ریزی لازم در این زمینه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان پرداخت شده است، تصریح کرد: درآمدهای دانشگاه علوم پزشکی از محل درآمدهای نقدی و بیمه‌ای است و درآمدهای بیمه‌ای تا مهر ماه سال گذشته وصول شده و با دریافت مطالبات از بیمه‌ها مطالبات پرداخت می‌شود.

آشوبی به برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات در ایام نوروز به بیماران اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات دندانپزشکی در تمام شهرستان‌ها طراحی شده و مطب‌های دندانپزشکی و درمانگاه‌ها آماده ارائه خدمات به بیماران هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار