نماینده مردم خوی گفت: ممکن است فرمانداران و استانداران دخالتی در انتخابات در دفاع از نامزد خاصی داشته باشند، اما به صورت فراگیر دخالتی صورت نمی گیرد.
کد خبر: ۱۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ 29 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه-اروم نیوز به نقل از آذرنگاه، موید حسینی صدر در گفتگو با مهر با بیان اینکه چشم انداز کشور در سال جدید را مثبت ارزیابی میکنم گفت: رویکرد عقلانی در کشور حاکم شده است مردم پس از برگزاری ۲۵ تا ۳۰ انتخابات به این نتیجه رسیدند که دیگر دوره آن که فردی با حرف های قلمبه سلمبه رای مردم را بگیرد، گذشته است.

نماینده خوی با رد امکان هر گونه دخالت دولت در انتخابات اظهار کرد: ممکن است فرمانداران و استانداران دخالتی در انتخابات در دفاع از نامزد خاصی داشته باشند، اما به صورت فراگیر دخالتی صورت نمی گیرد.

وی ادامه داد: مردم بدنبال انتخاب نمایندگانی در مجلس هستند که تخصص و تجربه داشته باشد، مردم در انتخابات مجلس آینده به وعده ها اهمیتی نمیدهند بلکه شاخص هایی برای انتخاب نمایندگان خود دارند.

نماینده مردم خوی تاکید کرد: در مجلس آینده کسانی که دروغ می گویند و هتاکی می کنند تا رای بیاورند مورد اقبال مردم نخواهند بود. مجلس سال آینده باسوادتر و کارکشته تر خواهد بود و تعداد افراد عوام فریب هر روز در مجلس کمتر خواهد شد.

صدر ابراز امیدواری کرد: مجلس آینده بتواند به کارهای اساسی کشور بپردازد و بتواند نظارت خود را افزایش دهد متاسفانه امروز در اثر کاهش نظارتها رانت افزایش یافته و پیمانکاران در اجرای پروژه ها تخلف می کنند.

گفتنی است این اظهارات در حالی مطرح شده که چندی پیش فرماندار خوی در اولین جلسه کاری سال 94 در جمع کارکنان فرمانداری و بخشداریهای تابعه، سیاست بیطرفی وزارت کشور و استانداری در قبال برگزاری انتخابات را صراحتاً اعلام کرده و گفته بود که هم شخص فرماندار و هم کارکنان فرمانداری حق ورود جانبدارانه به انتخابات را ندارند و ما موظف هستیم در کمال بی طرفی انتخابات سالم را برگزار نمائیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار