مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری یزد از برگزاری جشن بزرگ «بانوی انقلاب» همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۷۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴ 29 January 2016
به گزارش تابناک یزد،فخرالسادات خامسی هامانه، مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری یزد هفتم بهمن ماه در کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این کمیته برگزاری جشن بزرگ بانوی انقلاب است که با مشارکت بانوان محلات، نمایندگان زن دستگاه‌های اجرایی و همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود.
وی ضمن تشریح دیگر فعالیت‌های انجام‌شده در کمیته بانوان ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر گفت: بیش از 900 برنامه اعم از برگزاری نمایشگاه‌ها، کارگاه‌های آموزشی، همایش‌ها، مسابقات و جشن‌های انقلاب در حوزه بانوان تعریف‌شده است که در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.
دهه فجر فرصتی برای حفظ اتحاد و انسجام اسلامی است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد فخرالدینی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست با اشاره به‌ قرار گرفتن در آستانه دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی موهبتی الهی است که ثمره جان‌فشانی‌های همه جوانمردان طول تاریخ و ایثارگری‌های آنان است.
وی افزود: ارزش انسانی افراد در پرتوی اندیشه‌های اوست به‌طوری‌که شناخت انسان‌ها از طریق شناخت ایدئولوژی‌های وی صورت می‌گیرد.
وی تأکید کرد: دشمن درصدد متلاشی کردن خانواده‌هاست و منکر را معروف و معروف را منکر جلوه می‌دهد و از همین رو باید در این مقطع حساس هوشیارانه عمل کرد.
فخرالدینی بر حفظ وحدت در بین اقشار مختلف مردم تأکید و تصریح کرد: مراسم‌های دهه فجر فرصت مناسبی برای حفظ اتحاد و انسجام اسلامی و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در برابر توطئه‌های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار