تیم فوتبال صبای قم امروز برای کسب یک قهرمانی روحیه بخش در مسابقات چهار جانبه جام شهدا پیش از آغاز نیم فصل دوم لیگ بر‌تر پرسپولیس را در پیش رو دارد.
کد خبر: ۱۷۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ 26 January 2016
به گزارش تابناک قم، پرونده مسابقات چهار جانبه جام شهدا امروز بسته می‌شود و صبای قم و پرسپولیس در دیدار نهایی این مسابقات در ورزشگاه شهر قدس برابر هم قرار می‌گیرند.

مسابقه‌ای که شاید ارزش یک فینال را نداشته باشد اما تقابل دایی و پرسپولیس هرگز تهی از جذابیت نبوده است و پیش‌بینی می‌شود صبا و پرسپولیس با توجه به سطح کیفی این روزهای خود نمایشی جذاب داشته باشند.

پیش از این تیم فوتبال سایپا با پیروزی بر ذوب آهن در ضربات پنالتی عنوان سومی این مسابقات چهارجانبه را به‌دست آورده در حالی که صبا در مسابقه نیمه نهایی این پیکار‌ها با 2‌گل از امیرحسین صادقی برابر ذوب آهن به پیروزی 2‌ بر 1 رسید و پرسپولیس نیز در مصاف با سایپا 3 بر 2 صاحب برتری شد.

حالا دایی که در پرسپولیس در کسب جام‌های کم‌اهمیت‌تر نسبت به لیگ بر‌تر تبحر داشت می‌تواند یک جام کم اهمیت را از چنگ پرسپولیس برباید اما به نظر می‌رسد ارزش قهرمانی در جام شهدا بیشتر از این منظر مورد توجه باشد که اعتماد به نفسی دوچندان به صبا تزریق می‌کند.

گرچه مسابقه صبا و پرسپولیس نام فینال را دارد اما به نظر می‌رسد این بازی یکی از کم اهمیت‌ترین فینال‌های تاریخ باشد زیرا هم علی دایی و هم برانکو ایوانکوویچ در این مسابقات 4 جانبه به دنبال هماهنگی بیشتر بازیکنان خود برای حضور مقتدرانه در نیم فصل دوم لیگ بر‌تر هستند.

آن‌ها بیشتر به فکر تیم شدنشان پیش از آغاز نیم فصل دوم هستند تا بردن مسابقه‌ای با نام فینال اما بدیهی است هر تیمی از کسب پیروزی استقبال می‌کند و بعید است هیچ یک از دو تیم برای پیروزی در بازی امروز به سادگی پا پس بکشند.

کادر فنی و بازیکنان صبای قم طی روزهای اخیر از عزم جدی برای قهرمانی در جام شهدا سخن گفته‌اند و پرسپولیس نیز با اهداف مشابه صبا می‌خواهد با انرژی وارد نیم فصل دوم لیگ بر‌تر شود.

صبا در این بازی بازیکنانی چون مسعود حق جو، سید مهدی حسینی و جلال علیمحمدی را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد اما فرید بهزادی کریمی، اکبر صادقی و پیام صادقیان برای حضور در میدان مشکلی ندارند.

صادقیان که در بازی با ذوب آهن بازی خوبی ارائه داد به همراه اکبر صادقی که از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت نوید روزهای خوبی را برای صبا دادند و به نظر می‌رسد صبا در آینده با این ترکیب حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

تقابل تیم سرحال این روزهای پرسپولیس با مدافعان آماده صبا و تیمی که در بخش هجومی تقویت شده هر بیننده‌ای را برای تماشای این مسابقه که از ساعت 16 امروز در ورزشگاه شهر قدس برگزار می‌شود اغوا می‌کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار