کد خبر: ۱۶۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 25 January 2016


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرزگفت: خلاء عدم برگزاری بخش استانی جشنواره موسیقی فجر با برگزاری جشن موسیقی پرمی‌شود.

سید موسی حسینی کاشانی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: طبق تصمیم گیری‌های صورت گرفته، امسال بخش استانی جشنواره موسیقی فجر درهیچ یک از استان‌های کشور برگزار نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای این که موسیقی‌دوستان امسال نیز از طنین سازهای مختلف بی‌نصیب نمانند، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اقدام به برگزاری جشن موسیقی استان کرده است.

حسینی‌کاشانی افزود:این جشن از 15 الی 20 بهمن ماه برگزار می‌شود و در طول این پنج شب شاهد اجرای هفت کنسرت خواهیم بود.

وی ادامه داد: دراین جشن سعی شده سلیقه افراد و گروه‌های سنی مختلف مد نظرقرار گیرد به همین دلیل شاهد برگزاری کنسرت‌های موسیقی پاپ‌، محلی، کلاسیک و سنتی خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: برای این که مشکلی در روند برگزاری کنسرت‌های پاپ پیش نیاید تلاش شده این کنسرت‌ها درسالن‌های کوچکتر برگزار شود تا نحوه نظارت برآنها به راحتی صورت بگیرد.

این مسئول اضافه کرد: این کنسرت‌ها درسالن‌های سیروس صابر، سینما تئاتر پارک چمران برگزار خواهد شد.

حسینی کاشانی یادآورشد: صائب کاکاوند، مهدی مدرس، محمد علیزاده‌، تیام باهنر و سیامک کلانتری هنرمندانی هستند که درطول این پنج شب درسالن‌های اعلام شده کنسرت اجرا می‌کنند.

وی در پایان گفت: علاقه مندان برای خرید بلیط کنسرت های مورد علاقه خود می‌توانند به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مراجعه کنند و از زمان دقیق برگزاری کنسرت‌ها و نحوه خرید بلیط مطلع شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار