رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: 6 هزار و 700 پلاک در تهران با کمبود پارکینگ مواجه هستند که باید پارکینگ تعهدی برای آنها ایجاد شود.
کد خبر: ۱۶۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ 25 January 2016
درباره پروژه نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب اظهار داشت: در جلسه روز گذشته 180 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه نمایشگاه بین‌المللی اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در نیمه اول سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد گفت: برای تکمیل هر چه سریعتر این پروژه نیاز به تخصیص اعتبارات مالی دیگر نیز است.

شاکری درباره کسری پارکینگ در شهر تهران نیز اظهار داشت: مالکینی که کسری پارکینگ داشتند تعهد داده بودند که پارکینگی در شعاع 105 متری پلاک خود ایجاد کنند.

وی ادامه داد: حدود 6 هزار و 700 پلاک در تهران با کسری پارکینگ مواجه هستند که باید پارکینگ تعهدی برای آنها ایجاد شود.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: تا کنون مالکانی که کسری پارکینگ خود را جبران نکرده‌اند نتوانسته‌اند برای ملک خود پایان کار بگیرند لذا شورا مصوب کرد که شهرداری عوارض ساخت پارکینگ را از مالکین اخذ کند و در همان محدوده نسبت به ساخت پارکینگ برای آنها اقدام کنند تا بتوانند مالکان پایان کار خود را بگیرند.

وی گفت: ایجاد پارکینگ‌های تعهدی تصمیم غیرکارشناسی بوده که تا سال 92 اجرایی و به دستور شورا به دلیل ترافیک‌های عمده جلوی اجرای این کار گرفته شد.

شاکری افزود: مقرر شد هر 3 ماه یک بار نیز معاونت شهرسازی در این خصوص گزارشی ارائه دهد.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران درباره ارائه لایحه قیمت مجوزهای طرح ترافیک نیز اظهار داشت: فناوری‌های جدیدی در کارت‌های طرح ترافیک برای سال آینده دیده شده است که می‌توانیم سفرهای شهری را بیشتر مدیریت کنیم.

وی افزود: متقاضیان آرم طرح ترافیک می‌توانند روزهای مشخص در هفته را آرم بگیرند که به ازای همان روزهای انتخابی باید هزینه‌های لازم را پرداخت کنند.

شاکری افزود: سقف قیمت طرح ترافیک به طور کلی از 80 درصد سال گذشته بیشتر افزایش نخواهد یافت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار