مدیرکل ارشاد البرز خبر داد
مدیرکل ارشاد البرز خاطرنشان کرد: انتقال آرمان‌های انقلاب و بیان رشادت‌های جوانان در دوران انقلاب به نسل امروز یکی از مهمترین اقداماتی است که باید به درستی انجام شود.
کد خبر: ۱۶۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵ 24 January 2016
سید موسی حسینی کاشانی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت معرفی برنامه‌های دهه فجر برگزار شد با اشاره به جشن موسیقی اظهار داشت: این برنامه توسط هفت گروه اجرا خواهد شد.

وی افزود: در ایام الله دهه فجر برنامه‌های فرهنگی و هنری بسیاری در استان البرز برگزار خواهد شد.

مدیرکل ارشاد البرز خاطرنشان کرد: انتقال آرمان‌های انقلاب و بیان رشادت‌های جوانان در دوران انقلاب به نسل امروز یکی از مهمترین اقداماتی است که باید به درستی انجام شود.

حسینی کاشانی با اعلام اینکه دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون برای ضربه زدن به این انقلاب تلاش‌های بسیاری را کرده‌اند، افزود: دشمنان برای رسیدن به نیات شوم خود از هر حربه‌ای برای خدشه وارد کردن به آرمان‌های این انقلاب استفاده کردند اما هر بار با ولایتمداری مردم و آگاهی آنان اهداف شوم دشمنان خنثی شد.

وی تأکید کرد: در این راستا ایام الله دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است که اهداف و آرمان‌های انقلاب برای نسل امروز بازگو شود و آنان را با دوران انقلاب بیشتر آشنا کنیم.

مدیرکل ارشاد البرز در ادامه سخنان خود به برگزاری جشن موسیقی در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: این مراسم فرهنگی هنری از 15 تا 20 بهمن ماه در دو سالن سیروس صابر و سینما تئاتر ارشاد کرج برگزار می‌شود.

حسینی کاشانی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه براساس تمهیدات اندیشیده شده پنج جشنواره کشوری در این استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: جشنواره تئاتر فجر استانی و برگزاری جشنواره فیلم فجر از شاخص ترین جشنواره های کشوری است که در استان البرز برگزار می‌شود.

وی برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی انجمن خوشنویسان، برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای ایام الله دهه فجر عنوان کرد و افزود: از دیگر برنامه‌های شاخص در این استان که قرار است در دهه فجر برگزار شود جشن انقلاب است.

به گفته حسینی کاشانی جشن انقلاب از 11 بهمن در تالار شهیدان نژاد فلاح آغاز شده و تا 24 بهمن ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این جشنواره با حضور هنرمندان شاخص کشوری و استانی همراه خواهد بود.

برگزاری جشنواره معرفی قدمای استان البرز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در ادامه سخنان خود از برگزاری جشنواره معرفی قدمای استان البرز خبر داد و بیان داشت: استان البرز با داشتن اماکن قدیمی و معروف یکی از استان‌های شاخص در کشور محسوب می‌شود.

حسینی کاشانی ادامه داد: در این راستا پوستری از تمامی اماکن قدیمی این استان تهیه شده است که در قالب نمایشگاهی در معرض دید قرار خواهد گرفت.

به گفته وی این جشنواره با مرکزیت شهرستان اشتهارد برگزار خواهد شد.

در این نشست از پوستر جشنواره قدمای استان رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار