نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: با اجرای برجام تنها بخشی از مشکلات اقتصادی کشور حل می شود.
کد خبر: ۱۶۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ 22 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس افزود: برخی ها به خیال این نباشند که با اجرای برجام همه چیز ارزان و فراوان می شود ، بلکه تنها راه نجات ما وصل شدن اقتصاد به دین و اجرای اقتصاد مقاومتی است.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری در خصوص اجرای برجام در نامه ای به رئیس جمهوری فرمودند که به همه مسئولان دولتی تذکر داده شود که حل مشکلات اقتصادی کشور در گرو تلاش بی وقفه و خردمندانه در همه بخش ها در جهت اقتصاد مقاومتی است و رفع تحریم ها به تنهایی برای گشایش در اقتصاد کشور و معیشت مردم کافی نیست و در پایان این امر نیز تاکید کردند که از خدعه و نقض عهد دولت های مستکبر بویژه آمریکا در این مساله و دیگر مسائل غفلت نشود.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با ذکر کنایه 'از هول حلیم تو دیگ نیافتند' گفت: در قراردادها دقت کنید 12 سال دشمنان از ایران محروم بودند و بدانید دشمنان ما نیرنگ باز هستند.

آیت الله نعیم آبادی همچنین با اشاره به شهادت حضرت معصومه (س) گفت: این بزرگوار یکی از بزرگترین بانوان جهان هستند و هرکس فاطمه معصومه (س) را زیارت کند، بهشتی است یعنی راه رفتن به بهشت از مسیر شناخت و معرفت این بانوی بزرگ می گذرد.

وی در پایان ضمن هشدار به پدیده طلاق در جامعه گفت: یکی از عوامل مهم طلاق در زمان ما این است که زن و شوهر نسبت به هم ارتباط عاطفی و کلامی ندارند، در صورتی که می توان زندگی ها را با گفتن کلمات محبت آمیز متحول کرد که محبت حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) نمونه یک عشق منطقی و واقعی است که باید جامعه ما به این امر توجه کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار