کد خبر: ۱۶۷۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ 21 January 2016


همزمان با دهه مبارک فجر مسابقات چند جانبه اتومبیلرانی و موتورسواری با عنوان «جام سردار دیپلماسی» در کرج برگزار می شود.

اردشیر درویشی، رییس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از طریق فرماندار شهرستان کرج رایزنی هایی را با وزیر امور خارجه داشته ایم و موافقت ضمنی وی را برای حضور در این رویداد ورزشی و برگزاری این مسابقات گرفته ایم.

درویشی در ادامه افزود: این مسابقات در دو بخش آفرود و موتور کراس برگزار می شود و تلاش می کنیم با هماهنگی لازم بخش اهدا جوایز و تقدیر از تیم ها و نفرات برتر با حضور وزیر امور خارجه کشورمان برگزار شود.

وی با بیان اینکه در حال فراهم کردن مقدمات کار و جانمایی این مسابقات هستیم گفت: امیدوارم بتوانیم این رویداد ورزشی را با کیفیت برگزار کنیم و با انجام شایسته آن به نوعی از دستگاه دیپلماسی کشورمان به واسطه موفقیت در موضوع هسته ای قدردانی کنیم.

رییس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز در ادامه به برگزاری اولین دوره مسابقات آفرود برفی در شهرستان طالقان اشاره کرد و گفت: این مسابقات برای نخستین بار در کشور برگزار شد و به شکل بسیار خوبی به انجام رسید.

وی تصریح کرد: با برگزاری این مسابقات توانمندی های البرز در این ورزش مهیج به همگان ثابت شد و ما از این پس می توانیم از اقلیم مناسب شهرستان طالقان برای برگزاری این نوع مسابقات استفاده کنیم.

درویشی در پایان افزود: برگزاری مستمر مسابقات مختلف در البرز و اعزام متوالی تیم های استان به مسابقات کشوری موجب شده است امسال شاهد رونق و پویایی این ورزش در این استان باشیم و علاقمندان بسیاری به این ورزش جذب شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار