سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: سقف قرارداد در مورد بازیکنان جدید صبا رعایت شد و قرارداد نفرات جدید ۲۵۰ میلیون تومان است.
کد خبر: ۱۶۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶ 20 January 2016
به گزارش تابناک قم، عباس دارابی اظهار داشت: باشگاه صبای قم از ابتدای فصل خود را ملزم به رعایت سقف مبلغ قرارداد بازیکنان کرده است و حتی بازیکنان اسم و رسم داری که در ابتدای فصل به صبا پیوستند در چارچوب سقف قرارداد به این تیم ملحق شدند.

وی افزود: این موضوع در مورد بازیکنانی که در نیم فصل به صبا ملحق شده‌اند نیز صدق می‌کند و مبلغ قرارداد پیام صادقیان و اکبر صادقی نیز بر همین مبنا تعیین شده است.

سرپرست صبا گفت: بر این اساس هم اکبر صادقی و هم پیام صادقیان که به تازگی به صبا ملحق شده‌اند قراردادی ۲۵۰ میلیون تومانی با صبای قم منعقد کرده‌اند و مبلغ قرارداد بازیکن جوان جدید صبا، بائوج رضایی نیز ۳۰ میلیون تومان است.

دارابی بیان داشت: موضوع سقف قرارداد حتی در زمان بازگشت فرید کریمی به صبا و قرارداد جدید این بازیکن با تیمش نیز رعایت شد و کریمی نیز مبلغ قراردادی مشابه صادقی و صادقیان دارد.

وی عنوان کرد: در نیم فصل دوم پیام صادقیان شماره ۹۹، اکبر صادقی شماره ۹۳ و محمد بائوج‌ رضایی شماره ۲۹ صبای قم را بر تن می‌کنند و شماره ۱۰ صبا نیز بر تن فرید بهزادی کریمی است.

سرپرست تیم صبای قم تصریح کرد: تیم فوتبال صبای قم در حال آماده سازی برای حضور در مسابقات ۴ جانبه جام شهدا است و روز شنبه آینده در نخستین دیدار خود در این پیکار‌ها با تیم ذوب آهن اصفهان روبرو می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار