به گزارش تابناک یزد، براساس اطلاعیه منتشره روز پنج شنبه (6 فروردین 94) روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی،
صنایع دستی و گردشگری از
دستگاه های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و واحدهای تابعه استانی
درخواست شده بر نحوه خدمات رسانی تمامی پایانه های حمل و نقل، شرکت های حمل
و نقل زمینی ، هوایی و ریلی، اماکن خدمات بین راهی و پایگاه های امدادی
هلال احمر نظارت دقیق به عمل آورده تا موجبات رضایت مندی مسافرین که در این
مرحله سفر خود را به پایان رسانده و به شهرهای خود باز می گردند فراهم
شود.
در این اطلاعیه آمده است:
سازمان های خدمات رسان و ستادهای
اجرایی خدمات سفر استان ها ضمن آماده باش کامل نسبت به استمرار ارائه خدمات
بهینه به مسافران نوروزی و جلب همکاری و مشارکت مردم با خدمتگزاران امر
سفر برای هفته دوم فروردین و موج دوم سفرها برنامه ریزی لازم را معمول
دارند.
در این اطلاعیه خاطرنشان شده است که مسافران و گردشگران می
توانند شکایات و انتقادات خود را در خصوص نحوه عملکرد تاسیسات و موسسات
گردشگری را از طریق سامانه 09629 به اطلاع مسئولین برسانند تا رسیدگی لازم
صورت پذیرد.