منصور رضایی به عنوان دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان هرمزگان معرفی شد.
کد خبر: ۱۶۶۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰ 19 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، نشست شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه امروز در هرمزگان با حضور شجاعی، رئیس کمیته تشکیلات حزب برگزار شد تا رئیس شورا و دبیر حزب در استان انتخاب شوند.
 
در این نشست، شجاعی با بیان اینکه حرکت حزبی در کشور با اهتمام عموم جامعه و نقش‌پذیری افراد در اجتماع محقق می‌شود، اظهار داشت: حزب اعتدال و توسعه با تاکید بر گفتمان واقعی انقلاب اسلامی و در مسیر ایجاد شرایط مناسب برای حضور همه‌جانبه مردم در صحنه سیاسی ایجاد شده و معتقد است تقویت گفتمان سیاسی میان جریان‌ها و گروه‌های مختلف کشور از طریق حرکت حزبی میسر است.
 
وی یاد شهید بهشتی را گرامی داشت و گفت: اعتقاد قلبی ایشان به حرکت حزبی موجبات شکل‌گیری حزب جمهوری اسلامی را سبب شد که الگویی کارآمد برای توسعه به شمار می‌رود اما متاسفانه این کادرسازی موثر برای نقش‌آفرینی احزاب تداوم نیافت و با شهادت دکتر بهشتی متوقف شد.
 
وی بر اهمیت تقسیم کار گروهی در ایجاد حزب در یک استان تاکید کرد و اظهار داشت: سازماندهی مناسب میان نیروها و شکل دادن موثر کمیته‌ها، معاونت‌ها و شوراهای شهرستان اهمیت ویژه‌ای دارد. حزب اعتدال و توسعه در این زمینه گام‌های خوب و موثری برداشته است.
 
رئیس کمیته تشکیلات حزب اعتدال و توسعه خاطر نشان ساخت: توجه به اقشار مختلف و راه‌اندازی کمیته‌های گوناگون در این حوزه به منظور شناسایی موانع و مشکلات برای کمک به دولت جهت برنامه‌ریزی و رفع موثر معضلات آنها مسئله‌ای جدی است که ضرورت آن در هرمزگان نیز مانند دیگر استان‌های کشور احساس می‌شود.
 
در ادامه نشست شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در هرمزگان، پس از استماع آرا و نظرات اعضای شورای استان که بیش از دو ساعت به طول انجامید، رای‌گیری برای انتخاب دبیر این حزب در استان انجام و منصور رضایی به اتفاق آرا انتخاب شد.
 
در بخش دیگری از این نشست، محمدحسین مظفری رئیس حزب اعتدال و توسعه هرمزگان نیز به بیان اقدامات صورت گرفته از سوی این حزب و اعضای فعال آن پرداخت و بر ضرورت نقش‌آفرینی احزاب در فرآیند توسعه سیاسی کشور تاکید کرد.
 
در ادامه جلسه، معاونین سیاسی، اجرایی و هماهنگی شهرستان‌های حزب در استان هرمزگان انتخاب شدند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امید
|
France
|
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
مسولش در جزیذه کیش آیا تعیین شده؟
و همینطور در بندر لنگه؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار