فرماندار جاسک گفت: رفع تحریم ها وگذشتن ازموانع ، روزآغاز کار وتلاش است تا بتوانیم این انقلاب و گشترش عدالت را به سراسر دنیا صادر کنیم .
کد خبر: ۱۶۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲ 19 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علی سالاری درمراسم جشن رفع تحریم های هسته ایی ونواختن زنگ اقتدار گفت: کسب این موفقیت باهدایت گری رهبری فرزانه جامع نگر ونترس ، دولتمردان با تدبیر ، نیروهای مسلح مقتدر وملت هوشیار وهمیشه در صحنه محقق شد.
 
سالاری افزود: دشمنان وبدخواهان این نظام از اول انقلاب با تحمیل کردن جنگ و در ادامه با فشارهای سیاسی ، اقتصادی وتحریم های ظالمانه بدنبال ضربه زدن بودندکه با هشیاری وآگاهی ملت ایران وبویژه شما دانش آموزان ودانشجویان موجب شد تا از این همه موانع با موفقیت عبور کنیم واین آغاز راه است که با تلاش وکوشش باید این انقلاب را به دنیا صادر کنیم.
 
وی با اشاره به ادامه اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی و تولید کالا برای صادرات علاوه برتهیه کالاهای مورد نیاز داخل کشور از برنامه های اصلی ما می باشد که باید در این راه گام برداریم و در بودجه سال 95 دولت این مسیر برنامه ریزی شده است .
 
فرماندار جاسک در پایان روز 7 اسفند را نیز روز اقتدار جمهوری اسلامی دانست گفت: حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات 7 اسفند  بار دیگر اقتدار نظام را به رخ دنیا خواهد کشید وهمه باید هشیارانه در این روز نقش سیاسی اجتماعی خود را ایفاء کنیم
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار