بسته پلیسی تابناک
پلیس آگاهی همدان از یک دستگاه خودرو تعداد 330 کارتن سيگار به ارزش تقريبي سه ميليارد و پانصد ميليون ريال در بازرسی از خودرو کشف کرد.
کد خبر: ۱۶۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵ 16 January 2016

دستگیری سارقان کهنه کار در تويسرکان 

فرمانده انتظامي شهرستان "تويسرکان" از دستگيري سه سارق کهنه کار خبر داد.

"محمد معصومي" در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع يک فقره سرقت خودروي پرايد در يکي از محلات همدان، ماموران پليس آگاهي استان با اخذ نيابت قضايي به شهرستان تويسرکان عزيمت و با همکاري پليس آگاهي مالک خودرو را شناسايي و دستگير کردند.

اين مقام انتظامي افزود: متهم به مقرر پليس آگاهي شهرستان تويسرکان انتقال و در بازجويي هاي به عمل آمده به سرقت خودروي پرايد در شهر همدان با همدستي دو نفر ديگر از دوستانش اعتراف کرد.

وي ادامه داد: با اقدام به موقع و تلاش ماموران پليس آگاهي شهرستان تويسرکان و همکاري مقام قضايي، همدستان وي نيز در يک عمليات ضربتي در حالي که قصد فرار داشتند شناسايي و دستگير شدند.

سرهنگ معصومي بيان داشت: در تحقيقات و بازجويي هاي فني به عمل آمده سارقان که داراي چندين فقره سابقه محکوميت و سرقت خودرو و کيف قاپي در استان هاي همجوار بودند، به سرقت خودروي پرايد در همدان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان تويسرکان در پايان گفت: در اين خصوص پرونده تشکيل و سارقان براي ادامه بازجويي و بررسي هاي بيشتر به پليس آگاهي استان همدان منتقل شدند.


دستگیری نگهبان سارق

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از دستگيري نگهبان خائن پس از فروش قطعات و اموال کارخانه خبر داد.

سرهنگ محسن اقباليان گفت: پس از مراجعه صاحب يک کارخانه نيمه تعطيل به پاسگاه انتظامي و تقاضاي رسيدگي به موضوع گم شدن و مفقودي برخي از قطعات کارخانه حين تعمير و بازسازي، بلافاصله عوامل انتظامي اقدامات تخصصي خود را در اين رابطه آغاز کردند.

وي افزود: پليس آگاهي شهرستان با بررسي وضعيت و اظهارات تعدادي از کارکنان کارخانه تعطيل و در حال تعمير، از گم شدن تعدادي قطعات اصلي با حجم بالا اطمينان و ضمن انجام برخي اقدامات به چند نفر از جمله نگهبان و سرايدار آن کارخانه مشکوک شد.

وي گفت: اقدامات مراقبتي ماموران در کمترين ساعات ممکن منتج به نتيجه شد و با کشف قطعه اي از وسايل، سارق شناسايي که پس از ارائه مستندات متهم که نگهبان کارخانه بود لب به اعتراف گشود و راز يک سرقت داخلي بر ملا شد.

اقباليان تصريح کرد: در تحقيقات بعدي چندين نفر سارق و خريدار اموال مسروقه در خصوص اين پرونده با انجام نيابت قضائي در شهرستان هاي ديگر استان شناسايي و دستگير و سرانجام پرونده با کشف اموال و دستگيري چهار نفر بسته شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند بيان داشت: ارزش ريالي اموال مسروقه بيش از دو ميليارد ريالاست که همه اين اموال کشف و به مالک تحويل شد.


تشديد برخورد با خودروهاي فاقد پلاك

رئيس پليس راهور استان از تشديد برخورد با خودروهاي فاقد پلاك ، داراي پلاك مخدوش و ناخوانا خبر داد .

سرهنگ حسين طلايي در تشريح اين خبر افزود : با توجه به شرايط جوي و وجود گل و لاي در سطح معابر ، تردد خودروهاي داراي پلاك ناخوانا افزايش يافته و در برخي از موارد نيز رانندگان با خودروهاي داراي پلاك مخدوش و يا فاقد پلاك اقدام به رانندگي مي کنند كه در بررسي هاي انجام شده برخي از رانندگان از قوانين موجود در خصوص برخورد با اينگونه تخلفات نا آگاه مي باشند.

وي افزود : به منظور آگاه سازي عموم شهروندان با قوانين و مقررات مربوط به تخلفاتي كه به پلاك خودرو اختصاص مي يابد ، با هماهنگي صدا و سيماي مركز همدان ، اين موضوع در برنامه" در شهر "سيماي استان به شهروندان اطلاع رساني شد.

سرهنگ طلايي بيان داشت : رانندگي با خودروهاي داراي پلاك ناخوانا ، مخدوش و يا فاقد پلاك تخلف محسوب و مجازات هاي نيز در قانون پيش بيني شده و با افراد متخلف در اين رابطه برخورد خواهد شد .

رئيس پليس راهور استان همدان در خاتمه با اشاره به جرم بودن دستكاري پلاك وسايل نقليه اظهار داشت : در مواقعي كه دستكاري كردن پلاك براي مامورين راهور محرز شود به استناد ماده 720 قانون مجازات اسلامي ، رانندگان به مراجع قضايي معرفي و به حبس از شش ماه تا يك سال محكوم مي شوند.


توقيف محموله 500 مليونی

فرمانده انتظامي شهرستان فامنين ازدستگيري 2نفر سارق وتوقيف يک محموله 500 مليون ريالي قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ"نوري"دراين تشريح اين خبر گفت : درپي کسب خبر مبني برفروش مقاديري زيادي لوله واقلام آب رساني به ضايعاتي هاي شهرستان و به لحاظ حساسيت خبر، موضوع دردستور کارماموران پليس آگاهي قرارگرفت.

وي افزود:کارآگاهان پليس آگاهي با انجام کارهاي تحقيقاتي و اطلاعاتي و شناسايي محل فروش اموال و رصد کامل از موقعيت ضايعاتي در يک عمليات غافلگيرانه 2نفر را که حال فروش وسايل آبرساني بودند دستگير و به همراه اموال ، و خودرو وانت حامل وسايل به پليس آگاهي منتقل کردند.

سرهنگ"نوري"در ادامه بيان داشت:درنتيجه تحقيقات فني پليس سارقان به سرقت لوله هاي آب رساني از چاه هاي اطراف نيروگاه شهيد مفتح و فروش آن به ضايعاتي هاي شهرستان فامنين اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان فامنين در خاتمه به کشف يک محموله قاچاق به ارزش 500 ميليون ريال، شامل لوازم خانگي وشيرآلات بهداشتي فاقد مدارک گمرکي توسط ماموران پليس آگاهي و پاسگاه انتظامي تجرک از يک دستگاه اتوبوس مسافربري و دستگيري 7 نفر در اين رابطه خبر داد.


کشف محموله 15 تني برنج قاچاق در ملاير

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از کشف تسهيلات 600 ميليون ريالي غيرمجاز و يک محموله 15 تني برنج قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ شعبان ترک نيا با اعلام اين خبر گفت : در راستاي مبارزه با ورود کالاهاي غيرمجاز و حمايت از توليدات داخلي ، مامورين مبارزه با قاچاق کالا در حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه خودروي کاميون به رانندگي يک نفر مشکوک شدند .

اين مقام مسئول در ادامه افزود: بلافاصله خودروي مذکور توسط ماموران متوقف و در بازرسي از آن مقدار15 هزار و 600کيلوگرم برنج خارجي فاقد مجوز کشف شد.

سرهنگ ترک نيا در ادامه به کشف تسهيلات 600 ميليون ريالي غيرمجاز اشاره کرد و گفت : در راستاي مبارزه با هر گونه جرائم مالي با انجام کار اطلاعاتي ، فردي که به صورت غيرمجاز اقدام به دريافت تسهيلات بانکي کرده بود ، شناسائي و دستگيرشد .

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير در خاتمه افزود: با هماهنگي مقام قضائي و با انجام تحقيقات دقيق و تخصصي از متهم به اخذ600 ميليون ريال تسهيلات به صورت وام با مدارک جعلي از بانک اعتراف کرد.

توقیف سه ميلياردی در همدان

پلیس آگاهی همدان از یکدستگاه خودرو تعداد 330 کارتن سيگار به ارزش تقريبي سه ميليارد و پانصد ميليون ريال در بازرسی از خودرو کشف کرد.

 ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی همدان با تشديد اقدام کنترلي و رصد محورهاي مواصلاتي منتهي به استان همدان حين کنترل خودروهاي عبوري در ايستگاه بازرسي شهيد "زارعي" به يک دستگاه کاميون مشکوک شدند.

بر اساس این خبر در بازديد به عمل آمده از داخل کاميون، مشخص شد خودرو حامل سيگار خارجي بدون هالوگرام بود و راننده اظهار داشت محموله را از گمرک ارس بارگيري کرده است.

گفتنی است، تعداد 330 کارتن سيگار به ارزش تقريبي سه ميليارد و پانصد ميليون ريال در بازرسی از خودرو کشف و ضبط متهم دستگیر و به همراه کالای کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار