کارشناس تحول اداری سازمان بهزیستی استان:
سازمان بهزیستی 189خدمت را در برنامه ی همسان سازی و تعیین فرایند های سازمانی احصاءنموده که روند خدمتی را با دقت ،کیفیت،سرعت و شفافیت به مردم و جامعه هدف خود ارائه می نماید.
کد خبر: ۱۶۴۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴ 16 January 2016
به گزارش باتابناک کهگیلویه وبویراحمد،عباس محدث در کارگاه آموزشی احصاء،اصلاح و بهبود فرایند سازمانی در بهزیستی چرام گفت:به منظور تحقق مواد36و37قانون مدیریت خدمات کشوری و الکترونیکی واتوماسیون کردن برنامه های سازمان ملزم به برگزاری این کارگاه آموزشی در حوزه های مختلف سازمان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد هستیم.
تشکیل کارگاه آموزشی اصلاح و بهبود فرایند سازمانی بهزیستی در چرام
کارشناس تشکیلات تحول اداری سازمان بهزیستی استان بیان کرد:سازمان بهزیستی 189خدمت را در برنامه ی همسان سازی و تعیین فرایند های سازمانی احصاءنموده که روند خدمتی را با دقت ،کیفیت،سرعت و شفافیت به مردم و جامعه هدف خود ارائه می نماید.
محدث ابراز کرد:با آموزش همه ی کارشناسان،مدیران مراکز دولتی وغیر دولتی این انتظار را داریم که روند خدمت در سازمان بهزیستی با اهمیت اولویت برنامه های سازمان،ساماندهی شود. در این کارگروه،مسیر خدمت را هدف برنامه ریزی داریم و ساختار سنتی سازمان را با شروع تشکیلات کارشناسی،کوچک نمودن ساختار پرسنلی و همسان نمودن برنامه های مشترک با دستگاههای موازی را با اصلاح روش های مدیریتی بهبود و ارتقاء خواهیم داد.
تشکیل کارگاه آموزشی اصلاح و بهبود فرایند سازمانی بهزیستی در چرام
این کارشناس خطاب به مدیران مراکز غیر دولتی تحت نظر بهزیستی چرام گفت:در مقابل پروانه ای که از بهزیستی گرفته اید چه برنامه ای دارید؟وبین فعالیت شما و مقطع بعدی یعنی مدرسه و ارتباط با مراکز پیشگیری و مشاوره چه برنامه و ارتباطی دارید.
مزایای الکترونیکی کردن خدمات اداری بهزیستی
محمد کشاورز رئیس بهزیستی شهرستان چرام در این کارگاه آموزشی بیان کرد خدمت رسانی آسان و بی منت به جامعه ی هدف و آموزش کارکنان در خصوص شرح وظایف و مطالبات حقوقی و مزایا سهولت ارزشیابی ارشد،خبره و عالی کارکنان به صورت الکترونیک انجام می شود.
تشکیل کارگاه آموزشی اصلاح و بهبود فرایند سازمانی بهزیستی در چرام
کشاورز اظهار داشت:خدمت ها بصورت الکترونیک انجام می شود که صرفه جویی در زمان و درخواست ها سریعتر انجام می شود.
رئیس بهزیستی چرام تاکید کرد:در شهرستان چرام 6مهد کودک شهی و 19 روستایی و همچنین 22مربی مهد کودک وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار