فرماندار همدان بر جلوگیری از توزیع خارج از شبکه میوه دولتی در همدان در ایام پایانی سال تاکید کرد و گفت: مراکز عرضه میوه در همدان افزایش یابد.
کد خبر: ۱۶۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 16 January 2016

فرماندار همدان بر جلوگیری از توزیع خارج از شبکه میوه دولتی در همدان در ایام پایانی سال تاکید کرد و گفت: مراکز عرضه میوه در همدان افزایش یابد.

به گزارش تسنیم ، علی تعالی در ستاد تنظیم بازار استان همدان اظهار داشت: سال گذشته زمان و مراکز عرضه میوه دولتی محدود بود و سبب نارضایتی‌های مردمی شده بود که انتظار می‌رود امسال این روند تغییر کند.

وی بر افزایش تعداد مراکز عرضه میوه دولتی در همدان تاکید کرد و گفت: باید به گونه‌ای مراکز عرضه میوه دولتی را جانمایی کرد که بیشتر مردم شهر همدان به آن دسترسی داشته و نیاز خود را تامین کنند.

تعالی با اشاره به اینکه سال گذشته گزارش‌هایی مبنی بر انتقال محموله‌های میوه به بازار آزاد مطرح بود، گفت: این موضوع در همان زمان از سوی مسئولان مربوطه تکذیب شد ولی انتظار می‌رود امسال نظارت در زمینه توزیع میوه دولتی بیشتر باشد.

وی با بیان اینکه در کنار این مراکز توزیع میوه باید سیستم نظارت و بازرسی به کار گرفته شود، عنوان کرد: نظارت و بازرسی بر این واحدهای توزیع باید به صورت محسوس و نامحسوس باشد تا از تخلفات احتمالی جلوگیری کند.

قیمت گوشت شرکت پشتیبانی بالاتر از بازار است

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت و معدن همدان نیز در این جلسه بیان کرد: امسال 277 تن برنج در استان همدان توزیه شده که این رقم در مدت مشابه ال گذشته هزار و 146 تن بوده است و بازار امسال کشش توزیع برنج را نداشت.

مصطفی اسدی از توزیع 188 تن مرغ گرم در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال 195 تن مرغ در بازار توزیع شده و بازار نیز این ظرفیت را برای توزیع داشته است.

وی میزان توزیع گوشت قرمز در بازار را در سال گذشته 145 تن اعلام کرد و گفت: امسال 22 تن گوشت قرمز در بازار تولید شده که علت کاهش آن بالا بودن قیمت شرکت پشتیبانی امور دام از بازار بوده است.

ذخیره معادل نیاز دو سال گندم در همدان

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 13 همدان نیز در این جلسه بیان کرد: به اندازه مصرف و نیاز دو سال گندم در استان همدان ذخیره شده است و مشکلی در زمینه تامین گندم وجود ندارد.

محمدمهدی فرشچی موحد با اعلام اینکه امسال سه هزار و 500 تن برنج در سطح استان همدان توزیع شده است، بیان کرد: همچنین 240 تن برنج در قالب تنظیم بازار با حواله‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان توزیع شده است .

وی با اشاره به اینکه در زمینه تامین شکر و برنج مشکلی در سطح استان همدان وجود ندارد، گفت: براساس قرارداد شرکت غله با کارخانه قند همدان مقرر شده تا 15 هزار تن شکر خام تصفیه شده و تحویل شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار