کد خبر: ۱۶۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ 14 January 2016
دستگیری 35 نفر معتاد متجاهر و توزیع‌کننده مواد مخدر در اه

 به گزارش تابناک تبریز ، رحیم محمدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برای ارتقای امنیت اجتماعی، برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر، معتادان متجاهر و سارقان منزل در دستور کار ماموران انتظامی اهر قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات اولیه، ماموران انتظامی شهرستان با انجام یک سری عملیات، موفق به دستگیری 20 نفر معتاد متجاهر و 15 نفر توزیع کننده مواد مخدر، کشف 36 هزار و 200 نخ انواع سیگار قاچاق و دستگیری سه نفر سارق خانه‌باغ‌ها و کشف مقادیری انواع مواد مخدر شدند.

محمدی گفت: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه معضلات و آسیب‌های اجتماعی، امنیت و آسایش خانواده‌ها را تهدید می‌کند، تصریح کرد: ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی و پایبندی به عقاید دینی، مذهبی در کاهش معضلات اجتماعی موثر است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر تاکید کرد: قانون‌مداری و پایبندی به اصول و عقاید دینی و قانونی بهترین روش پیشگیری از وقوع هرگونه آسیب‌های اجتماعی و فردی است و از همشهریان عزیز تقاضا داریم در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، موضوع را با پلیس در میان بگذارند.


طرح نگهبان سایبری در آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود

محسن محمودی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: برای تقویت تعاملات بین پلیس فتا آذربایجان‌شرقی با سازمان‌های دولتی مرتبط با فضای مجازی، جلسه‌ای با اعضای نظام صنفی رایانه‌ای استان در محل پلیس فتا برگزار شد.

وی، ضمن معرفی اهداف و ماموریت‌های فراروی پلیس فتا، گزارشی از روند اقدامات و عملکرد چندین ساله این پلیس ارائه داد.

محمودی با اعلام دستاوردهای این نشست، اظهار داشت: برای بررسی زمینه‌های همکاری، مشارکت و سالم‌سازی فعالیت‌های اصناف رایانه‌ای، موارد مربوط مانند شناسایی آسیب‌های اصناف و خلاءهای قانونی و جرائمی که در این حوزه اصناف مرتکب می‌شوند و همچنین شناسایی ظرفیت‌های موجود، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: متمرکز کردن و ساماندهی شرکت‌های اینترنتی فعال در سطح استان و معرفی افراد نخبه برای تشکیل گروه نخبگان سایبری استان از طریق اتحادیه اصناف و بهره‌مندی از این نخبه‌های سایبری مورد تاکید هر دو طرف قرار گرفت.

کشف محموله 5 میلیارد ریالی پارچه قاچاق در شهرستان میانه

هاشم شعفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میانه اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید فرجی شهرستان میانه هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی از این کامیون تعداد 365 توپ پارچه قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال کشف و در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد./فارس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار