هواشناسی قم پیش‌بینی کرد:
کارشناس هواشناسی استان قم از وزش باد شدید طی روز یکشنبه در قم خبر داد و گفت: سرعت وزش باد در این روز به ۷۲ کیلومتر در ساعت خواهد رسید.
کد خبر: ۱۶۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲ 09 January 2016
به گزارش تابناک قم، سعید اسماعیلی اظهار داشت: امروز هوای استان قم ابری در برخی ساعات همراه با بارش باران و در ارتفاعات همراه با بارش برف است.

وی گفت:‌ در روز یکشنبه هوای این استان ابری از ظهر به تدریج همراه با کاهش میزان ابرها و وزش باد شدید است، همچنین در روز دوشنبه هوای قم کمی تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان قم با اشاره به اینکه سرعت وزش باد طی امروز ۱۸ تا ۳۶ کیلومتر بر ساعت است، گفت: سرعت وزش باد فردا یکشنبه ۵۴ تا ۷۲ کیلومتر بر ساعت و روز دوشنبه ۲۵ تا ۴۳ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی خواهد بود.

وی با اشاره به کاهش دمای هوا طی هفته جاری نسبت به هفته گذشته، افزود: حداقل دمای هوای امروز چهار درجه و حداکثر ۱۰  درجه، فردا یکشنبه حداقل صفر درجه و حداکثر ۱۱ درجه و حداقل دمای هوا در دوشنبه صفر درجه و حداکثر ۱۰ درجه پیش‌بینی می‌شود.

اسماعیلی بیشترین میزان بارندگی را در کهندان با ۲۱ میلی متر عنوان کرد و افزود: میزان بارندگی در شکوهیه چهار میلی متر، در سلفچگان هفت و چهار دهم میلی متر، دستجرد ۶ و ۶ دهم میلی متر، جعفریه چهار و چهار دهم میلی متر و شهر قم یک و هفت دهم میلی متر بوده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار