رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان از بازگشایی و از سرگیری تردد در راههای ارتباطی استان که به دلیل بارندگی روز گذشته مسدود شده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۵۷۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲ 04 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مهران رازمند اظهار داشت: روز گذشته به دلیل شدت بارندگی و طغیان رودخانه های فصلی برخی از محورها از جمله محور رودان- کهنوج مسدود شده بود که با تلاش راهداران از امروز بازگشایی و تردد به حالت عادی بازگشته است.

رازمند تصریح کرد: در اثر بارندگی روز گذشته راههای فرعی شهرستان حاجی آباد در روستای درآگاه و پرگان –گیشو در بخش رویدر بندرخمیر هم بسته شده بود، که این مسیرها نیز از امروز صبح بازگشایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند برای اطلاع از وضع راههای استان با شماره تلفن 33332591 الی 3 و سامانه 141 تماس بگیرند.
 
لازم به ذکر است، اقصی نقاط هرمزگان روز گذشته یکشنبه سیزدهم دیماه به دنبال نفوذ سامانه بارشی ناپایدار شاهد بارش شدید باران بودند که این امر سبب طغیان رودخانه های فصلی، تعطیلی مدارس و اسکله های مسافری شد.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان بیشترین میزان بارندگی به ترتیب در شهرهای رودان، قشم ،حاجی آباد و بندرعباس به با 54 میلی متر، 36 و هفت دهم میلی متر، 36 و چهار دهم میلی متر و و چهار دهم میلی متر بوده است.

سامانه مذکور از ظهر امروز از هرمزگان خارج شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار