جناحی شدن شورای اسلامی شهر بوکان :
در پی انعکاس عملکرد بسیار ضعیف و مدیریت ناکارآمد شهرداری بوکان و انتشار مطالب خلاف واقع از سوی روابط عمومی شهرداری که به نوعی توهین به شعور و فهم شهروندان بوکانی بود،تنها دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.
کد خبر: ۱۵۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷ 03 January 2016
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ در پی انعکاس عملکرد بسیار ضعیف و مدیریت ناکارآمد شهرداری بوکان و انتشار مطالب خلاف واقع از سوی روابط عمومی شهرداری که به نوعی توهین به شعور و فهم شهروندان بوکانی بود،تنها دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر  نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و مابقی اعضای شورای اسلامی شهر در این رابطه سکوت اختیار نمودند که این امر نشان دهنده تغییر جایگاه  شورای اسلامی شهر و شهرداری بوکان  است که منافع شخصی را به منافع عمومی ترجیح می هند. همین امر سبب گردید یکی از اعضای شورای اسلامی شهر به سبب عدم قدرت تصمیم گیری و نبود عزم راسخ جهت در نظر گرفتن خواسته ها و منافع مردم طی  نامه ای  که نسخه ای به دفتر این پایگاه خبری تحلیلی ارسال شده است ضمن تشکر از حامیان خود  و عذرخواهی از مردم شهرستان بوکان استعفاء خود را از شورای شهر شهرستان بوکان اعلام  نمودند.
متن آن به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
مردم شریف شهرستان بوکان
سلام علیکم
از زمانی که از طرف شما مجوز ورود به پارلمان محلی شورا را گرفتم با خود عهدبستم که به تعهداتم عمل نموده واستقلال خودرا حفظ کرده وضعفها ونقاط قوت شورای شهر وشهرداری رابه شما عزیزان گوشزد نمایم، از حق دفاع نمایم، از تخصص و کارهایی که میتوانم انجام دهم نهایت استفاده را متوجه شهرداری نمایم، از کسانی که تخصص دارند حمایت کنم، از آنانی که حقشان ضایع شده است حمایت کنم، آنچه را که لایق ودرخورشان ومنزلت این مردم باشد را با عمل به اثبات رسانم. اما حال که می بینم این شیوه ی کارشورای شهر وشهرداری به صلاح مردم و خود اعضای شورا ودستگاه شهرداری نیست، کم توجهی ویا بی توجهی به درخواستهای مردم راهی جز تباهی وخسران رادربر ندارد وپایه وأساس تصمیم گیری های شورا که بایست در عمل به نفع مردم ختم شود، به بیراهه میرودوتباهی به دنبال خواهد داشت.
مردم شریف بوکان، اینجانب محمد آوات دکاندار عضو شورای شهر ورییس کمیسیون فرهنگی هرآنچه درتوان داشتم برای جواب به مهرومحبت شما عزیزان وبرای جایگاهی که از طرف شما به ما هدیه داده شد که بارها و بارها از حد من واعضای شورا فراتر است،انجام دادم اما عدم شفافیت مسایل درشهرداری، وارونه جلوه دادن حقایق، و کشتن انتقادها از طرف مردم ونخبگان، درنهایت شرمندگی، برای اینکه نتوانستم به تعهدات خدمتی خود به صورت کامل عمل نمایم، خودرا مدیون شما عزیزان دیده وهیچ مصلحتی را بالاتر از احترام به آرائ شما نمیدانم واینکه خدمتگزار شما عزیزان بوده ام به خود میبالم.
ساده‌ ومختصر به عرض میرسانم که اینجانب درمورخ ۹۴/۱۰/۱۲ دربرابر این همه ناملایمات استعفای کتبی خود را تقدیم ریاست شورای شهر نموده به این امیدکه در روز سه شنبه پانزدهم دیماه مورد تایید اعضای محترم شورای شهر قرار گیرد. امیداست با رفتن بنده از شورای شهر، استقلال شورا، تعهد خدمتی به مردم بیشتر گردد و عدم بی برنامه گی، کمبودها و عدم تخصص ها، عدم برنامه ریزی، مشکلات عدیده ی مالی ، کوتاهی ها، عدم اجرایی شدن مصوبات شورا، عدم دخالت دیگران، بی توجهی به کارگران، عدم مدیریت ضعیف شهردار به پایان برسد.حال قضاوت را به شما مردم فهیم بوکان که همانا برتمام اعمال وکردار ما واقف بوده آید می‌سپارم به این امید که مثل همیشه مدافع حق وحقیقت باشید.
از تمام مردم بزرگوار، کسانی که به هرنحو با بنده درارتباط کاری بوده اند، أصحاب رسانه، هنرمندان و نویسندگان و شاعران و ادبا و کلیه فعالان فرهنگی سپاسگزارم و اگر ناخواسته کوتاهی ونقصانی از طرف بنده صورت گرفته معذرت خواهی میکنم.
از اعضای کمیسیون فرهنگی که به جد در پیشبرد امور و اهداف شورا علی الخصوص اینجانب را همیاری فرمودند بی نهایت سپاسگزارم.
از همه کسانی که در عرصه های گوناگون صمیمانه وصبورانه یاریم دادند سپاسگزارم.
با تشکر و احترام
محمد آوات دکاندار
1

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار